Formand
Jesper Madsen
Ténéré Klub Danmarks logo Næstformand
Dorte Petermuss

Forum Start Forum Start >Blandet >Rejser og Adventure
  Aktive emner Aktive emner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tekniksk køre kursus

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
Rasmus skjoldman Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 14.01.17
Land: Dk 2640
Status: Offline
Beskeder: 75
  Citér Rasmus skjoldman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tekniksk køre kursus
    Sendt: 14.11.18 kl. 22:23
Er der nogle af jer der kan anbefale et køre teknik kursus? Jeg tænker på noget med at forcere træstammer, power slide, hoppe, sand og grus.
Jeg får rigtigt meget ud af at køre med klubben men jeg har bare super travlt med at hænge med så jeg syntes ikke rigtigt at jeg får kælet med teknikken. Jeg øver mig selvfølgeligt flittigt i diverse grusgrave og på grus i øvrigt men har stadigt tendens til at få ondt i røven og flagrende ekstremiteter når jeg, mere eller mindre friviligt, slipper jorden eller enden skrider ud. Er der et firma der holder et cross kursus eller er der en her i klubben der bare brænder efter at få lov til at tvære et lærenemt medlem ud? Jeg har en let suzuki dr250s og en bmw r80gs som jeg prøver at beherske.
Til top
PH1972 Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 25.07.17
Land: 2730
Beskeder: 141
  Citér PH1972 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16.11.18 kl. 17:13
Måske kan du finde inspiration hos Thomas.

Man lever så længe man lærer... :)
Til top
T. Brun Se Drop Down
Bestyrelsen
Bestyrelsen

Medlem siden: 02.04.06
Land: DK 3230
Beskeder: 556
  Citér T. Brun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18.11.18 kl. 17:01
Jeg har været på kursus hos Kongshøj, det er et fint begynderkursus 😊
Thomas
Rather dead and cool, than alive and uncool
KTM 525 EXC
Til top
 Besvar Besvar     Skift til mobilversion Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down