Formand
Jesper Madsen
Ténéré Klub Danmarks logo Næstformand
Dorte Petermuss

Forum Start Forum Start >Blandet >Køb og salg
  Aktive emner Aktive emner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: KTM 525 EXC 2006 (Aldrig kørt offroad)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
Alexander Se Drop Down
Registreret gæst
Registreret gæst

Medlem siden: 13.11.18
Status: Offline
Beskeder: 2
  Citér Alexander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: S: KTM 525 EXC 2006 (Aldrig kørt offroad)
    Sendt: 13.11.18 kl. 18:14

-KTM 525 EXC 2006

-Jeg sælger min højt elskede motorcykel med en lille tårer i øjnene grundet huskøb.

-Det er en KTM 525 EXC fra 2006, motorcyklen har ALDRIG kørt offroad og står nærmest som et suttet bolsje. Der sidder rigtig mange lækre dele på motorcyklen som, Doma racing potte, 320mm oversize bremseskive foran, forskellige orange elokserede dele, varme i håndtag, handguards, vapor speedometer med temperatur måler, diverse carbon dele, osv.

-Da der er kommet nyt speedometer på er antal gået kilometer uvidende. (Men vil skyde på at den har gået omkring 350 Timer og 15000 KM)

-Motorcyklen har aldrig nogensinde skuffet og der er el-start på som altid starter i første huk, der er også kickstart på.

-Motorcyklen står som motard og er 110% klar til gaden!

-Olie of filtre er skiftet for hver 10-15 time.

-Næsten nye dæk.

-Støttefod mangler.

-Kan kun prøvekøres hvis jeg har pengene i hånden og skulle man falde har man købt den.

-Nysynet i foråret så skal ikke synes ved ejerskifte.

Skriv hvis der kunne være interesse eller jeg mangler info.

STÅR IKKE PÅ ADRESSE.

(SKRIV TIL EMAIL: alexanderkdy@gmail.com FOR BILLEDER HVIS INTERESSE)!

Til top
Alexander Se Drop Down
Registreret gæst
Registreret gæst

Medlem siden: 13.11.18
Status: Offline
Beskeder: 2
  Citér Alexander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13.11.18 kl. 18:15
https://www.dba.dk/annonce/1050008997/kvittering/?ft=syi&if=1&ff=0&paymentId=4e06ac79-8e18-4b1b-deef-08d64992f803
Til top
 Besvar Besvar     Skift til mobilversion Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down