Formand
Jesper Madsen
Ténéré Klub Danmarks logo Næstformand
Dorte Petermuss

Forum Start Forum Start >Arrangementer >Arrangements diskussion
  Aktive emner Aktive emner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fri leg i Høvelte militærområde

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
Per C. Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Medlem siden: 13.09.13
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 489
  Citér Per C. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fri leg i Høvelte militærområde
    Sendt: 02.10.18 kl. 16:13
Jeg glemte at spørge på GF...

Er der mon en lille dag i Høvelte gemt i arrangement kalenderen - det var så pissjovt sidste år !
Til top
petermuss Se Drop Down
Næstformand
Næstformand

Medlem siden: 28.11.10
Land: 2960
Beskeder: 160
  Citér petermuss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02.10.18 kl. 17:19
Yep, sjovt er der på Høvelte.

Det er dog blevet lidt vanskeligere at leje området, da det er overgået til Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse i Hjørring og de kun lejer ud x antal gange om året og til udvalgte grupper og til højere priser.

De har dog gode erfaringer med os, så da det efter flere måneder og mange mails lykkedes at få hul igennem til et svar, blev det en "nej" med den begrundelse at kvoten for 2018 var opbrugt. 

Så vi har allerede lagt billet ind på 2019 og satser på det lykkes der. Lige så snart jeg har svar fra Ejendomsstyrelsen med det ønskede "ja" kommer det i kalenderen. 

Der arbejdes ihærdigt på sagen. Efter at have været forvekslet med Peter fra Hardball klubben med et rungende nej til svar og have udredt den misforståelse, satser jeg på at blive husket Bandana phew... det var lettere før hvor en enkelt mail til en flink mand på kasernen var nok 

Dorte
… nu med Yamaha 600TTR
Til top
Per C. Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Medlem siden: 13.09.13
Land: Denmark
Beskeder: 489
  Citér Per C. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02.10.18 kl. 20:46
Der er intet der er let længere...

Jeg vil glæde mig til 2019 :-) 
Til top
 Besvar Besvar     Skift til mobilversion Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down