Formand
Jesper Madsen
Ténéré Klub Danmarks logo Næstformand
Dorte Petermuss

Forum Start Forum Start >Arrangementer >Arrangements diskussion
  Aktive emner Aktive emner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bammalam i Finderup

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
tommerup Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Medlem siden: 04.11.04
Land: DK 5690
Status: Offline
Beskeder: 2003
  Citér tommerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bammalam i Finderup
    Sendt: 28.08.18 kl. 20:53
Så kaldes der til Offroad spas i Finderup…
I forbindelse med sidste afdeling af DM i Enduro, som afholdes Lørdag den 13/10, har Enduro Danmark Vest inviteret Tenere Klubben til leg og bammalam i Finderup Øvelses terræn, Søndag den 14/10.
Så på med knopperne og kom, Lørdag 13/10 og se sidste DM afdeling, slå dit telt op, overnat til Søndag og vær med til noget feeeed offroad. Vi kører fra 0900 til 1500 (ca)Søndag d.14.

Finderup er rimeligt fast underlag, så større cykler har også deres berettigelse. Dog med gode knopdæk.

Der er mulighed for at købe mad Lørdag. Bad og toilet findes på pladsen.
EDV arbejder på at arrangere noget live musik lørdag aften.

Koster 155kr. Betaling ved tilmelding på TKDs hjemmeside som sædvanligt.

INGEN kørsel i terrænet før fælles breifing kl 0830 Søndag morgen.

Kom frisk.

Spørgsmål her i tråden.
MVH Pauli.

Dirt roads rule!!
Twins rock!

BMW R80G/S = Back To Basic
BMW R1200GSA = Oohh Yeeaaahh
Til top
XT Bandit Se Drop Down
Bestyrelsen
Bestyrelsen

Medlem siden: 01.06.11
Land: Dk 4040
Beskeder: 283
  Citér XT Bandit Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.08.18 kl. 18:56
Øv øv det er jo lige op til efterårsferien var lige ved booke 🤬god fornøjelse ville ellers gerne have været med lyder som sindsyg fed oplevelse hygge hygge 👍
Kim XT Bandit
Yamaha XT 600E årgang 2000
Yamaha XT 660X årgang 2007
Proud member of Thuhej dreamteam 2012
Til top
Per C. Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Medlem siden: 13.09.13
Land: Denmark
Beskeder: 497
  Citér Per C. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.08.18 kl. 19:27
Enig med Kim - dum, dum, dum dato Bigcry 
Til top
tommerup Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér tommerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.08.18 kl. 05:54
Datoen er da rigtig fin Per. En hel efterårsferie at komme sig i
MVH Pauli.

Dirt roads rule!!
Twins rock!

Til top
stig Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 20.10.12
Land: 7000
Beskeder: 397
  Citér stig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.08.18 kl. 17:54
Ja det er så den weekend at alle døtrene kommer på besøg.00

Kan i havde en super dag og smut lige en tur gemmen det største mudder hul for mig 1022 
dress for the slide not for the ride
Til top
XTZ 750 ST Se Drop Down
Registreret gæst
Registreret gæst

Medlem siden: 31.03.15
Land: Danmark
Beskeder: 7
  Citér XTZ 750 ST Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03.09.18 kl. 20:20
Jeg kan desværre kun om søndagen men stiller glad med de gamle XTZ 750 ST hov er vist ikke længere medlem skal man være det ?
Leif Højklint
Til top
tommerup Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér tommerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03.09.18 kl. 21:38
Jep. Kræver medlemskab. 
MVH Pauli.

Dirt roads rule!!
Twins rock!

Til top
tommerup Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér tommerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12.09.18 kl. 09:29
12 tilmeldte. Jaja fin tilslutning, men der er plads til mange flere.

Og der er som tidligere annonceret på forum, oprettet en fælleskørsel tur fra Vejen til Finderup. (Tilmelding i kalenderen)
Det bliver skiiiee godt ;o)
Kom frisk.
MVH Pauli.

Dirt roads rule!!
Twins rock!

Til top
Fricke Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 28.06.05
Land: DK 3460
Beskeder: 218
  Citér Fricke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25.09.18 kl. 15:05
Hej 

Skriver I en adresse ? 
Til top
Asp Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 30.08.15
Beskeder: 33
  Citér Asp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26.09.18 kl. 20:23
Jeg satser på at vi mødes på Holstebrovej 183B, 8800 Viborg (N56° 25.952' E9° 13.544')

Til top
tommerup Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér tommerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27.09.18 kl. 06:30
Citat: Fricke

Hej 
Skriver I en adresse ? 

En hurtig Google søgning afslører at adressen er som Asp skriver "Holstebrovej 183B, 8800 Viborg.
Derudover ved jeg at cirkusset holder til ved "Gule Gård". Så lad os sige at den er udgangs punktet.

I stedet for at være bundet af et tidspunkt og sted på dagen, vil jeg foreslå at folk finder sammen efterhånden som det passer. Mit nummer står i medlemslisten, så er man velkommen til at tage kontakt når det passer ind. Jeg regner med at være deroppe fra midt på eftermiddagen Lørdag.

Satser på 15-17 grader og sol om Søndagen ;o)
MVH Pauli.

Dirt roads rule!!
Twins rock!

Til top
Anders Svendborg Andersen Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Medlem siden: 22.12.17
Beskeder: 3
  Citér Anders Svendborg Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28.09.18 kl. 17:47
Og hvordan foregår arrangementet i Finderup?
Er der organiserede ture? Eller hvordan?
Mvh. Anders
Til top
tommerup Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér tommerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28.09.18 kl. 19:34
Hej Anders. 
Planen er som følger: 
Lørdag er der ræs, sidste DM afdeling i Enduro. Mulighed for at se noget rigtig mudder ræs på et fedt spor. Der er nogle rigtige hurtige drenge og piger iblandt. Bammalam om aftenen.  Mulighed for at købe mad og sparke dæk samt opleve ægte Enduro på topplan.

Søndag morgen/formiddag er der fri leg i terrænet efter briefing (Endeligt tidspunkt kommer senere).
Dvs man finder sammen med ligesindede og begiver sig ud i det store øvelsesterræn. Om man er til grusveje, panserspor eller vil prøve kræfter med enduro sporet, det bestemmer man selv.  Mon ikke der er mulighed for at alle får prøvet deres grænser af.... 
Slutter midt/sidst på eftermiddagen.

Der vil foruden tenere klubben også være nogle fra Dormck samt nogle junior enduro kører. Kort sagt så er der masser af offroad muligheder samt mulighed for at sparke dæk og generelt være sammen med ligesindede om søndagen. 

Det bliver en super weekend med kørsel i et normalt lukket område....
MVH Pauli.

Dirt roads rule!!
Twins rock!

Til top
tommerup Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér tommerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01.10.18 kl. 07:09
Så er der lidt nyt angående Finderup.

Se nedenstående tekst (sakset fra Niels Lauritsens indlæg på Dormcks FB gruppe)

"Seneste opdate på Finderup Enduro og dormck træning, den 12-14 oktober. Fredag satser vi på at få lavet noget spor. Vi kan desværre ikke være helt sikre på at vi kan komme i terrænet før sidst på dagen, og i værste fald slet ikke, da forsvaret selv har booket det til og med fredag. Vi håber det bedste og holder os klar fra over middag.

Lørdag står vi tidligt op, og laver det spor vi ikke fik lavet fredag, og gør klar til DM. Der er brug for hjælpere, som sædvanligt, fra morgenstunden. Hvis vi er heldige er der en masse tid til at teste sporet (hvis du ikke selv skal kører med i løbet) ellers vil du få mulighed for at kører Sherif under løbet, og efter løbet til det bliver mørkt ved 19 tiden.

Søndag har vi inviteret Tenere Klubben, der sikkert kommer på lidt tungere cykler end vores. De er klar til at køre kl. 09.00 og får området alene den første time eller to. Derefter kan vi komme i terrænet igen, og de tykke tanter kan holde pause en times tid. Vi ser hvordan det går, og justere, så alle kan få mest muligt ud af dagen.

Søndag vil jeg også opfordre jer der har børn der kører til at tage dem med. Det kunne være fedt hvis vores unger kan møde hinanden, og køre sammen med andre på deres egen alder og niveau. Terrænet byder på underlag der passer alle. De helt små og grønne, kan køre på grus, de let øvede kan køre på de hårde stier og nogle af de fastere områder og de hardcore kan køre med på sporet. Der vil hels sikker være muligheder for alle.

Der er mulighed for overnatning og der er toiletmuligheder ved den gule gård, hvor vi har base hele weekenden. Der går vedholdende rygter om festivitas lørdag aften efter DM. Detaljer herom tilgår senere.

Hvis du vil være med til at lave spor, og måske køre med som Sheriff (husk TM. Licens hos DMU) må du gerne melde dig til ved at sende mig en PB. eller skrive dig på i tråden her.

Hvis du kun ønsker at deltage søndag, skal du betale 150-200 (kan ikke lige huske det 😊) for at køre. Pengene kan betales på dagen til Moffe. Kontant eller mobilepay.
Hvis du er hjælper fredag og/eller lørdag, er det naturligvis gratis at køre alle dage."
MVH Pauli.

Dirt roads rule!!
Twins rock!

Til top
Droes Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 09.07.15
Beskeder: 40
  Citér Droes Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07.10.18 kl. 19:03
Kommer!!!
Denne gang på K N O P P E R 😃😃😃
Yamaha XT 600 Z 34L Ténéré 1984 :) "R.I.P"

KTM 250 Exc-F. Enduro.

Yamaha XT660Z Ténéré. Adventure!

Yamaha RD350LC. Hahahaha
Til top
tommerup Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér tommerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07.10.18 kl. 20:26
Citat: Droes

Kommer!!!
Denne gang på K N O P P E R 😃😃😃

Fedt, så husk lige tilmelding i kalenderen ;o)

MVH Pauli.

Dirt roads rule!!
Twins rock!

Til top
tommerup Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér tommerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07.10.18 kl. 20:28
Tæt på 30 tilmeldte. Men der er plads til flere. Kom frisk
MVH Pauli.

Dirt roads rule!!
Twins rock!

Til top
Droes Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 09.07.15
Beskeder: 40
  Citér Droes Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08.10.18 kl. 12:37
Og så kom man lige i tanke om den 25 års man skulle til! Øøøøvv!!

Hav en fed dag!
Yamaha XT 600 Z 34L Ténéré 1984 :) "R.I.P"

KTM 250 Exc-F. Enduro.

Yamaha XT660Z Ténéré. Adventure!

Yamaha RD350LC. Hahahaha
Til top
TKD medlem
TKD medlem

Citér Anders Svendborg Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10.10.18 kl. 15:20
Halløj

Jeg vil jeg jo deltage på min tunge F800GS. Er der også andre på “store” (adventure) maskiner? Eller rammer jeg helt ved siden af?

Mvh. Anders
Til top
John B Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 16.01.15
Beskeder: 57
  Citér John B Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11.10.18 kl. 06:52
Det skal der nok komme, jeg har været afsted med mine tunge damer i flere øvelsterræner Transalp og Africa Twin og haft en fest og ved tilmelding er der også beskrevet at området også er for de større 
Til top
Dan B Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 02.05.17
Beskeder: 10
  Citér Dan B Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11.10.18 kl. 09:22
Jeg tager derop på min gamle G/S og den er heller ikke nogen letvægter. Har været i Oksbøl-terrænet et par gange og det er gået fint. Men hvis muligt skal dækvalget helst være til den "grovere" side ala cross-dæk :)

Til top
stig Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 20.10.12
Land: 7000
Beskeder: 397
  Citér stig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11.10.18 kl. 20:37
jeg kommer på en TA så du bliver ikke alene med en tung maskine 

dress for the slide not for the ride
Til top
TKD medlem
TKD medlem

Citér Anders Svendborg Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13.10.18 kl. 21:19
Jeg melder afbud. 4timers transportvej x 2 😞
Til top
tommerup Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér tommerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14.10.18 kl. 20:01
Tak for en feeeedd weekend i Finderup. Den tur Erik havde lavet derop var topdollar. Sporet som EDV havde lavet var super fed. Masser af hygge og bammalam...

Tak til Dan Uno for invitationen. Håber der er mulighed for en gentagelse næste år.
MVH Pauli.

Dirt roads rule!!
Twins rock!

Til top
Asp Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 30.08.15
Beskeder: 33
  Citér Asp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15.10.18 kl. 21:11
Takker også for et fint arrangement, fedt at få mulighed for at prøve et rigtigt Enduro spor. Tror ikke jeg haft mod til at prøve , hvis ikke det var en flok flinke og rare Tenerister, som dels lokkede, dels pressede og ikke mindst opmuntrende en til at prøve.
Tak til Pauli for at arrangere, tak til Dan Uno og EDV for at give plads til os. Vi var også utrolig heldig med overnatning, som Hans Peter havde fundet, beliggende for enden af en fin fin skov vej😊
Fed oplevelse, som helt sikker skal prøves igen.
Til top
 Besvar Besvar     Skift til mobilversion Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down