Formand
Jesper Madsen
Ténéré Klub Danmarks logo Næstformand
Dorte Petermuss

Forum Start Forum Start >Arrangementer >Arrangements diskussion
  Aktive emner Aktive emner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hverdags aften ture (københavn)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
lbl Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Medlem siden: 24.11.17
Status: Offline
Beskeder: 2
  Citér lbl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hverdags aften ture (københavn)
    Sendt: 25.07.18 kl. 00:53
Ohoej

Hvis du mangler en og trille rundt med eller sparke dæk med så smid en sms eller giv mig et kald (71994213)

For tiden bruger jeg nok en 4-6 timer hver aftenen på at trille lidt rundt ... 1-2 timer af dem er normalt på en parkerings plads.

Vh
Lasse
Til top
PH1972 Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 25.07.17
Land: 2730
Beskeder: 127
  Citér PH1972 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25.07.18 kl. 19:29
Ohøj Lasse.
Hvilken motorcykel kører du på? 
Hvor henne cirka kører du omkring?
Hilsen Povl
Man lever så længe man lærer... :)
Til top
lbl Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Medlem siden: 24.11.17
Beskeder: 2
  Citér lbl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26.07.18 kl. 17:28
Lige for tiden køre jeg nok mest på en dt175, jeg prøver at finde baghjuls balance punktet, jeg ved ikke rigtig hvad jeg laver men planen er at lære og køre på baghjul imens jeg sidder ned og så stående bagefter.

Det sker primært i industri området ved ejby, der er god asfalt og ikke nogle mennesker. (Der er også noget græs man kan køre på hvis man ikke pløjer det.)

Der er fin mulighed for at køre 50/50 på 175`eren hvis man er 2, det er min skralde motorcykel og jeg får forholdsvis hurtigt ondt i røven og hænderne med de døds grebs jeg holder for tiden.

Jeg har også en xt600z som jeg normalt køre på arbejde på, så hvis man skal lidt længere ture triller jeg normalt på den.

Der ud over har jeg en dt125 med powervalve som nok skal udskifte 175`eren når jeg lige får styr på baghjuls kørsel.

175`eren køre kun en 80-90 stykker (tror jeg) så motorvej er no go.

Jeg er ikke bleg for at køre en 8 timers tur hvis man vil til lolland eller så noget, umiddelbart er jeg forholdsvis ligeglad hvor jeg køre hen bare der bliver kørt, jeg vil nu gerne væk fra vejen men jeg har ikke rigtig fundet nogle steder hvor man kan køre så ...

Til top
 Besvar Besvar     Skift til mobilversion Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down