Formand
Jesper Madsen
Ténéré Klub Danmarks logo Næstformand
Dorte Petermuss

Forum Start Forum Start >Blandet >Køb og salg
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: SLUT: S: SALG: KTM LC4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SLUT: S: SALG: KTM LC4

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
Johnny Norrild Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Medlem siden: 09.08.05
Land: DK 2930
Status: Offline
Beskeder: 1504
  Citér Johnny Norrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: SLUT: S: SALG: KTM LC4
    Sendt: 24.07.18 kl. 18:09
Jeg har valgt at sætte min KTM LC4 fra 2001 til salg. "klokken" siger knap 13000 km. Siden sidste STORE service har den kørt 600 km. Den køre som den skal og er ombygget til en "Adventure Light". Har dog stadig noget plastiv og 2 extra tanke, som går med i handlen. Endvidere sidder der  en Garmin Zumo, som også følger med. 
Årsag? Er blevet Farfar og skal være det igen om lidt, så fokus er et andet sted. 
Pt. står den hos Dino i Hurva, hvor den måske kan ses, efter nærmere aftale, men jeg får den snart til DK. Der er naturligvis Danske plader på.

Pris:29999,- ( det var kun for ikke at skrive 30000,- ;) kom gerne med bud.

BACK IN BLACK ;-)
Til top
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér Johnny Norrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11.08.18 kl. 12:07
Så er cyklen kommet til Danmark og den SKAL væk, derfor sænker jeg prisen til 20000,- :)
BACK IN BLACK ;-)
Til top
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér Johnny Norrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12.08.18 kl. 21:27
SOLGT
BACK IN BLACK ;-)
Til top
 Besvar Besvar     Skift til mobilversion Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down