Formand
Jesper Madsen
Ténéré Klub Danmarks logo Næstformand
Dorte Petermuss

Forum Start Forum Start >Arrangementer >Arrangements diskussion
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Jægerspris
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jægerspris

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
T. Brun Se Drop Down
Bestyrelsen
Bestyrelsen

Medlem siden: 02.04.06
Land: DK 3230
Status: Offline
Beskeder: 546
  Citér T. Brun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Jægerspris
    Sendt: 17.06.18 kl. 08:59
Hej venner.

Så er der ikke så længe til arrangementet i Jægerspris.

Der er en del på ventelisten, så hvis du allerede nu ved, at du ikke kan komme, så vil du gøre dem en kæmpe tjeneste, ved at gå ind og melde afbud.

Ses derude1022
Thomas
Rather dead and cool, than alive and uncool
KTM 525 EXC
Til top
T. Brun Se Drop Down
Bestyrelsen
Bestyrelsen

Citér T. Brun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20.06.18 kl. 17:17
Der har været et par afbud, og der er nu åbnet for tilmeldingen igen.
Vent med at betale, hvis du kommer på venteliste.
Thomas
KTM 525 EXC
Til top
Sara Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 11.01.16
Land: Charlottenlund
Beskeder: 19
  Citér Sara Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25.06.18 kl. 22:12
Jeg har fået en uventet friweekend fra arbejde, kan jeg komme på venteliste, til venteliste, og så bare krydse fingre for at komme med ud at lege 😁 Jeg lover at jeg vælter minst 10 gange 😜 
Til top
Sonny B Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 12.09.06
Land: DK 4300
Beskeder: 856
  Citér Sonny B Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27.06.18 kl. 22:53
Afbud! Jeg kan ikke deltage. Så er der venteliste, så er der én mindre der nu...
Go fornøjelse derude 👍😃
Det er et spørgsmål om prioritering
ADVrider!!
Maxi Puch!!!!!!!!!!!
Til top
T. Brun Se Drop Down
Bestyrelsen
Bestyrelsen

Citér T. Brun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.06.18 kl. 17:31
Har lige været en tur oppe i området og få de sidste instruktioner.

Der er ikke meget vand i år, så det bliver nemt at rengøre cyklen bagefter Afro
Thomas
KTM 525 EXC
Til top
T. Brun Se Drop Down
Bestyrelsen
Bestyrelsen

Citér T. Brun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.06.18 kl. 17:39
Jeg har forøvrigt lige opdateret deltagerantallet, så der er plads til alle.
De sidste af Jer skal huske at gå ind og betale, hvis I vil med.
Ses på søndag Clap
Thomas
KTM 525 EXC
Til top
T. Brun Se Drop Down
Bestyrelsen
Bestyrelsen

Citér T. Brun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.06.18 kl. 15:42
Der er lidt problemer med hjemmesiden i øjeblikket.
Prøv igen efter 20-30 minutter, så skulle det fungere.

Thomas
KTM 525 EXC
Til top
mb Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 28.10.09
Land: DK 2400
Beskeder: 109
  Citér mb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01.07.18 kl. 22:09
Tak for en god dag i Jægerspris. Dejligt at det ikke var koldt!!!

Michael
Michael Brinkløv

KTM 450 EXC 06
Til top
mads banke Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 16.08.07
Land: DK 3400
Beskeder: 242
  Citér mads banke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01.07.18 kl. 23:02
Super fed dag.
Hvorfor er vi der egnetlig kun een gang om året....?
/mads

XT660R - "Good Vibrations"
XL350R - "The Bushmaster"
Bullet '62 - "Imperiets Juvel"

http://www.trailertrash.dk
Til top
Rasmus skjoldman Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 14.01.17
Land: Dk 2640
Beskeder: 68
  Citér Rasmus skjoldman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04.07.18 kl. 00:00
Med tenere i jægerspris.
Jeg mødte op i jægerspris kl 0850 klar og fuld af forvendtninger. Maskinen var tjekket i hoved og r.v og klar. Vejret var perfekt, masser af sol med lidt kølig vind. Til parolen blev der uddelt kort over området og vi fik at vide hvor vi måtte køre og ikke måtte. Det så meget lovende ud. Nu er et jo kort at forstå et andet, skib at føre! Brian Groth og jeg blev enige om at slå pjalterne sammen.
Ud af en grus vej og ned til det første levende hegn. Vi så ud over et helt fladt græs tæppe, godt nok var græsset 1M højt men hvad faen! Ca 20 M inde opdagede vi at nogen havde kørt med meget tunge køretøjer på et tidspunkt hvor der havde været blødt! Jeg tænkte at det nok gik over! 3 kontrolerede væltninger senere tænkte jeg ikke så meget mere, men fik møvet ekvipagen ud på et kampvogns spor. Vi fandt nogle fede dyreveksler og kom godt igang. Hjelmen var blevet noget fugtig indvendig og pulsen var kommet op.
Der var nogle rigtigt gode spor der mindede om noget der var lavet af mountain bikere, dem fik vi kørt med stor entusiasme. På disse spor var der indlagt træstamme passering. En sport jeg ikke var så trænet udi, men hvad det ser jo skide nemt ud på youtube! DET var det så ikke, god nat og sov godt! Det blev dog nemmere med tiden.
På et tidspunkt måtte jeg ned igen da en af “patterne” på bmween stødte på et stød, denne gang lagde jeg mig ikke helt stille. Jeg blev kylet spektakulært af, jeg sender mine varmeste tanker til min hjelm pusher. Mit indbyggede panser og ryg beskytter var perfekt og jeg mærkede intet, der i mod smagte jeg at hjelmen var på plads.
De flest spor vi kørte var smalle og tekniske, noget jeg godt kan lide. Som man kan se på et af billederne kom jeg ikke over 45 kmt. Underlaget var hårdt og tørt hvilket jo ikke var at foragte. Selve området var ca 2 x 2 km og der var rigeligt med udfordringer. Selv om vi var ca 53 hårdt opspændte atleter kom det ikke til “nær ved” situationer, for vores vedkommende. Det føltes som om der var rigeligt med plads.
Som man kan se så var jeg ikke rullende i mere end ca 60 min, men det var hårdt nok. Jeg og brian blev enige om at der ikke var mere “ silke” at tage af. Vi læskede ganen med en sodavand og kørte en wiener pølse ned ved 12 tiden og takkede af. En super dag.
Jeg kørte hjem ad sammen med et par garvede herre, også på bmw r80gsere! Tempoet var betydeligt højere og det var en fest at køre på de snoede landeveje. Det er altid rart at være med tenere på tur, stemningen er høj og alting klapper.
Billederne jeg henviser til må komme på når jeg finder ud af at sætte dem ind fra min ipad.
Til top
Jesper Kick Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Medlem siden: 15.04.04
Land: DK 2800
Beskeder: 596
  Citér Jesper Kick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04.07.18 kl. 07:34
Hej Rasmus
Tak for fin tur beskrivelse.
Upload af billeder fra iPad.
1. Brug Safari.
2. Lav nyt indlæg med “besvar” på denne tråd.
3. Skriv et eller andet f.eks beskrivelse af første billed)
4. Klik på ikon med træ og pil opad
5. Følg instruktionen nøje (herunder at du skal annullere når du har uploaded dit billed)

Vi glæder os til billederne
Til top
T. Brun Se Drop Down
Bestyrelsen
Bestyrelsen

Citér T. Brun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04.07.18 kl. 19:22
Fin beretning.
Jeg var også godt brugt, så parkerede bare traileren i haven, og pakkede først ud dagen efter  Biggrin

Thomas
KTM 525 EXC
Til top
XT Bandit Se Drop Down
Bestyrelsen
Bestyrelsen

Medlem siden: 01.06.11
Land: Dk 4040
Beskeder: 274
  Citér XT Bandit Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04.07.18 kl. 20:30
Fin beretning Rasmus og kan se at det med stiger er Thomas vant til
Kammerater 🤗
Kim XT Bandit
Yamaha XT 600E årgang 2000
Yamaha XT 660X årgang 2007
Proud member of Thuhej dreamteam 2012
Til top
XT Bandit Se Drop Down
Bestyrelsen
Bestyrelsen

Medlem siden: 01.06.11
Land: Dk 4040
Beskeder: 274
  Citér XT Bandit Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04.07.18 kl. 20:30
Ups dobbelt op🤪
Kim XT Bandit
Yamaha XT 600E årgang 2000
Yamaha XT 660X årgang 2007
Proud member of Thuhej dreamteam 2012
Til top
PH1972 Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 25.07.17
Land: 2730
Beskeder: 117
  Citér PH1972 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05.07.18 kl. 20:27
Citat: XT Bandit

Ups dobbelt op🤪

Det gør ikke noget, en succes må gerne gentages 1022
Man lever så længe man lærer... :)
Til top
 Besvar Besvar     Skift til mobilversion Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down