Formand
Jesper Madsen
Ténéré Klub Danmarks logo Næstformand
Dorte Petermuss

Forum Start Forum Start >Arrangementer >Arrangements diskussion
  Aktive emner Aktive emner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sommertur til Himalaya

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
Soren Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Medlem siden: 16.02.18
Status: Offline
Beskeder: 1
  Citér Soren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sommertur til Himalaya
    Sendt: 24.05.18 kl. 21:24
Findes der blandt Tenere klubbens medlemmer en langtursturist, som kunne være interesseret i at tage med på en tur til Nepal til næste år ? Min ide er at tage orlov i juni 2019 og forlænge orloven med 2-4 ugers sommerferie i juli. Jeg forestiller mig at køre med tog el. på anden vis få transporteret min Transalp ned i nærheden af Tyrkiet og så køre herfra afbrudt af en sejltur hen over det Kaspiske hav. Ruten skal af praktiske årsager gå nord om Afghanistan og så via Pakistan ned igennem Kasmir provinsen til Nepal og slutte i Katmandu. Retur med fly. Jeg er 54 og ny i Tenere klubben. Turen skal forberedes godt - herunder visa osv. Som inspiration kan I se dette link https://youtu.be/EHvmMuOrCa4
Lad mig høre om der findes andre tosser i dette forum :-) Mvh Søren K.
Til top
Prins Peter Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 21.08.12
Land: 6840 Oksbøl
Beskeder: 128
  Citér Prins Peter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25.05.18 kl. 06:53
Whau, lyder spændende og som et rigtigt eventyr Clap
bmwenliGSt
Peter

aka www.BikeAdvenTurist.com
Til top
Jesper Kick Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Medlem siden: 15.04.04
Land: DK 2800
Beskeder: 601
  Citér Jesper Kick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.05.18 kl. 21:14
Rigtig god tur. 1356d
Til top
XT Bandit Se Drop Down
Bestyrelsen
Bestyrelsen

Medlem siden: 01.06.11
Land: Dk 4040
Beskeder: 280
  Citér XT Bandit Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01.06.18 kl. 19:18
Hej søren det lyder som en rigtig fed tur håber virkeligt du finder nogen tosser der kan komme med - vi er jo mange men har desværre ikke muligheden kim
Kim XT Bandit
Yamaha XT 600E årgang 2000
Yamaha XT 660X årgang 2007
Proud member of Thuhej dreamteam 2012
Til top
 Besvar Besvar     Skift til mobilversion Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down