Formand
Jesper Madsen
Ténéré Klub Danmarks logo Næstformand
Dorte Petermuss

Forum Start Forum Start >Arrangementer >Arrangements diskussion
  Aktive emner Aktive emner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fyn->Tjuhej Transport

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
tommerup Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Medlem siden: 04.11.04
Land: DK 5690
Status: Offline
Beskeder: 1995
  Citér tommerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fyn->Tjuhej Transport
    Sendt: 03.05.18 kl. 07:45
Hej Folks.
Nå, jeg kan se at det er begyndt at blive standard at de kære Kjøvenhavnere tilmelder sig denne tur. Det er dejligt, selv om jeg egentlig har skrevet i invitationen at "(man skal kun tilmelde sig hvis man slår følgeskab fra Fyn eller Slagelse. Kjøvenhavnerne tager vi med som de kommer ;o) "

Dette er gjort for at vi ved hvor mange der kommer til Slagelse og deltager i Vækkelsescermonien hos Formanden.. Hvis I fra København har de lyster er i naturligvis velkommen. Men hvis I ikke kommer til Slagelse, så skal I IKKE skrive jer på. I skal bare sørge for at dukke op på tanken ved Lufthavnen, så skal vi nok tage jer med på de fede veje østover...
MVH Pauli.

Dirt roads rule!!
Twins rock!

BMW R80G/S = Back To Basic
BMW R1200GSA = Oohh Yeeaaahh
Til top
Rasmus skjoldman Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 14.01.17
Land: Dk 2640
Beskeder: 71
  Citér Rasmus skjoldman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04.05.18 kl. 20:19
Jeg beklager at jeg ikke har læst invitationen godt nok. Jeg møder på tanken ved kastrup jeg glæder mig
Til top
tommerup Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Medlem siden: 04.11.04
Land: DK 5690
Beskeder: 1995
  Citér tommerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07.05.18 kl. 20:01
Hej Folks. Husk en ma-pak til turen, samt en kop. Vi satser på at stoppe et naturskønt sted undervejs hvor vi napper de medbragte klemmer og en kaffe. Har du et kogeapparat af en eller anden udformning så tag det med. (Ellers skal formanden brygge kaffe til os alle).

Planen er at vi tanker i Kastrup og derefter i Tingsryd. Ca 220km. Gir det udfordringer med rækkevidden så sig til. Vi finder en løsning...

Det blir godt. Ses Torsdag.
MVH Pauli.

Dirt roads rule!!
Twins rock!

BMW R80G/S = Back To Basic
BMW R1200GSA = Oohh Yeeaaahh
Til top
da14 Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Medlem siden: 14.04.16
Beskeder: 8
  Citér da14 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09.05.18 kl. 10:20
Hejsa, vi er enige om at det er Circle K tanken med denne adresse ikke?
Kystvejen 1, 2770 Kastrup

Det bliver helt kanon 1022
Til top
kjelde Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 28.08.12
Beskeder: 114
  Citér kjelde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09.05.18 kl. 13:24
Super.....jeg pakker kogegrej og et par liter vand så vi ikke slider formanden op allerede på 1.dagen. Glæder mig
Til top
jesperm Se Drop Down
Formand
Formand

Medlem siden: 06.11.07
Land: DK 4200
Beskeder: 259
  Citér jesperm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09.05.18 kl. 14:29
Jeg takker for omsorgen :O)

Der er tanken ved lufthavnen der ligger sammen med mc Donalds, lige i rundkørselen
jesper m
R100GS
Til top
da14 Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Medlem siden: 14.04.16
Beskeder: 8
  Citér da14 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09.05.18 kl. 15:57
Super...det passer meget godt med Kystvejen 1, 2770 Kastrup Clap
Til top
 Besvar Besvar     Skift til mobilversion Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down