Formand
Jesper Madsen
Ténéré Klub Danmarks logo Næstformand
Dorte Petermuss

Forum Start Forum Start >Arrangementer >Arrangements diskussion
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Rookie 2018
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rookie 2018

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
PH1972 Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 25.07.17
Land: 2730
Status: Offline
Beskeder: 84
  Citér PH1972 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Rookie 2018
    Sendt: 26.12.17 kl. 08:28
Hejsa.
Jeg vil blot spørge om der bliver arrangeret en Rookie tur i 2018?

Hilsen Povl
Man lever så længe man lærer... :)
Til top
villy Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 10.07.16
Beskeder: 29
  Citér villy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26.12.17 kl. 12:30
👀
Til top
petermuss Se Drop Down
Næstformand
Næstformand

Medlem siden: 28.11.10
Land: 2960
Beskeder: 158
  Citér petermuss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.12.17 kl. 10:07

Når det bliver forår og de grønne blade begynder at vise sig på træerne… så er det tid til rookie-tur.. april bliver det.
Dorte
… nu med Yamaha 600TTR
Til top
PH1972 Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Citér PH1972 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.12.17 kl. 12:41
Citat: petermuss

Når det bliver forår og de grønne blade begynder at vise sig på træerne… så er det tid til rookie-tur.. april bliver det.

Tak Dorte. 
Så glæder jeg mig endnu mere til det bliver forår Bucktooth
Til top
Prins Peter Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 21.08.12
Land: 6840 Oksbøl
Beskeder: 117
  Citér Prins Peter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31.12.17 kl. 07:51
Citat: PH1972

Hejsa.
Jeg vil blot spørge om der bliver arrangeret en Rookie tur i 2018?

Hilsen Povl

Eventuelt kunne du da overveje at være med på Hyggemand-turen. MudHogs arrangerer her ude i det sydvestjyske. Alle kan deltage. 
Dog er knopper på det nærmeste et must, men det er så oss det.................. men har man det, gerne sammen med et godt humør og lyst til at køre lidt rundt ude i samfundet sammen med nogen andre tosser, så er man rigtig godt hjulpet 1022

Frem med pigen, på med knopperne, fyld tanken og kom .................. foto fra 2016

bmwenliGSt
Peter

aka www.BikeAdvenTurist.com
Til top
PH1972 Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Citér PH1972 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31.12.17 kl. 08:50
Tak for info Peter. Jeg har kigget på Hyggemand, men når ikke at deltage. Jeg ønsker jer andre en rigtig hyggelig dag :)
Til top
Jens Eskildsen Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Medlem siden: 22.06.08
Land: DK Vestjylland
Beskeder: 2296
  Citér Jens Eskildsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31.12.17 kl. 14:15
Hyggemand er for alle, men ingen decideret rookietur Boxing
Yamaha - Revs your heart

90% of your maintenance, is because of 90% of your maintenance.
Det er aldrig for sent at have en god barndom
Til top
PH1972 Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Citér PH1972 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.01.18 kl. 19:50
Juhuuu så fik jeg tilmeldt mig rookie2018 turen. Det bliver spændende at møde nye mennesker og få lidt grus under dækkene. :)
Til top
Per C. Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Medlem siden: 13.09.13
Land: Denmark
Beskeder: 423
  Citér Per C. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.01.18 kl. 20:48
Jeg husker min første Rookie tur på linje med mit første skrald - en øjenåbner af dimensioner...

Tilmeldt, hopper fra hvis nogen vil bytte med et skrald - nej vel, ses så :-)
Til top
PH1972 Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Citér PH1972 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.01.18 kl. 21:09
Citat: Per C.

Jeg husker min første Rookie tur på linje med mit første skrald - en øjenåbner af dimensioner...

Tilmeldt, hopper fra hvis nogen vil bytte med et skrald - nej vel, ses så :-)
Er det et tordenskrald? Bucktooth
Til top
tommerup Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Medlem siden: 04.11.04
Land: DK 5690
Beskeder: 1958
  Citér tommerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07.02.18 kl. 21:23
Hej på forum...

Må man sådan en helt almindelig onsdag aften tillade sig at komme med en opfordring? Nå men det gør jeg så ;o)

Det er en Rookie tur folkens. Tag lige og kig indad og spørg dig selv om du efter flere år i klubben stadig kan betegnes som en Rookie?

Det er ikke iorden at erfarne klubmedlemmer tilmelder sig, og optager en plads for begyndere.
Ja det er hyggeligt at være sammen på tur, men de af jer som denne opsang er beregnet på, har erfaring nok til at arrangere en dagstur til Sverige.
I har endda erfaring nok til at arrangere en Rookie tur mere... Måske på tide at gi lidt erfaringer videre.?

Kom nu ind i kampen og lad begynderne få denne ene dag sammen med nogle erfarne arrangører fra bestyrelsens side.
Jeg er sikker på at Kim og Dorte har rigeligt at gøre med 10 ægte rookies uden at 20 af de erfarne også skal underholdes og slæbes med rundt på ruten...

Nå, ikke mere galde for denne gang. Jeg håber I får en god tur på dagen alle sammen.

MVH Pauli.

Dirt roads rule!!
Twins rock!

BMW R80G/S = Back To Basic
BMW F800GS = Oohh Yeeaaahh
Til top
Per C. Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Medlem siden: 13.09.13
Land: Denmark
Beskeder: 423
  Citér Per C. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07.02.18 kl. 21:54
Jeg tør slet ikke tænke på hvordan du bliver når du bliver rigtig gammel Pauli...

Jeg tog mest med får sådan at passe på, navigere og lappe dæk for de nye, men fair nok jeg melder da bare fra for husfredens skyld. 

Desværre ser jeg ingen Rookies på ventelisten og hvis Grisen ender med at få min plads melder jeg mig sgu helt ud ;-) 
Til top
tommerup Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Medlem siden: 04.11.04
Land: DK 5690
Beskeder: 1958
  Citér tommerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07.02.18 kl. 22:03
Bare vent Per, jeg blir hellt sikkert utålelig  :0)

Hvorfor ikke bare lave en ekstra tur? For Rookies eller let øvede, erfarne, benhårde og gnavne gamle? Det kunne da gå hen og blive hyggeligt. 
MVH Pauli.

Dirt roads rule!!
Twins rock!

BMW R80G/S = Back To Basic
BMW F800GS = Oohh Yeeaaahh
Til top
stig Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 20.10.12
Land: 7000
Beskeder: 365
  Citér stig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07.02.18 kl. 22:20
Citat: tommerup

Hej på forum...

Må man sådan en helt almindelig onsdag aften tillade sig at komme med en opfordring? Nå men det gør jeg så ;o)

Det er en Rookie tur folkens. Tag lige og kig indad og spørg dig selv om du efter flere år i klubben stadig kan betegnes som en Rookie?

Det er ikke iorden at erfarne klubmedlemmer tilmelder sig, og optager en plads for begyndere.
Ja det er hyggeligt at være sammen på tur, men de af jer som denne opsang er beregnet på, har erfaring nok til at arrangere en dagstur til Sverige.
I har endda erfaring nok til at arrangere en Rookie tur mere... Måske på tide at gi lidt erfaringer videre.?

Kom nu ind i kampen og lad begynderne få denne ene dag sammen med nogle erfarne arrangører fra bestyrelsens side.
Jeg er sikker på at Kim og Dorte har rigeligt at gøre med 10 ægte rookies uden at 20 af de erfarne også skal underholdes og slæbes med rundt på ruten...

Nå, ikke mere galde for denne gang. Jeg håber I får en god tur på dagen alle sammen.

syndes godt om (Y) 
dress for the slide not for the ride
Til top
grisen Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 16.08.11
Land: DK 2500
Beskeder: 214
  Citér grisen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08.02.18 kl. 01:08
Citat: stig

Citat: tommerup

syndes godt om (Y) 

Synes også godt om. Clap

* Jan *

KTM LC8 Super Enduro R
KTM LC4 Adventure R     ##### TIL SALG #####

Ex'er: KTM EXC 250 2-stroke + Yamaha XT600K 43F + Husqvarna TE250 + 6 maskiner uden knopper...
Til top
grisen Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 16.08.11
Land: DK 2500
Beskeder: 214
  Citér grisen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08.02.18 kl. 01:09
Citat: Per C.

Desværre ser jeg ingen Rookies på ventelisten og hvis Grisen ender med at få min plads melder jeg mig sgu helt ud ;-) 

Hm..   jeg har afleveret min plads helt frivilligt.   Banghead

445

* Jan *

KTM LC8 Super Enduro R
KTM LC4 Adventure R     ##### TIL SALG #####

Ex'er: KTM EXC 250 2-stroke + Yamaha XT600K 43F + Husqvarna TE250 + 6 maskiner uden knopper...
Til top
Sara Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 11.01.16
Land: Charlottenlund
Beskeder: 16
  Citér Sara Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08.02.18 kl. 11:47
ClapGlæder mig MEGET til tur. Godt nok har jeg haft Aprilia'en i 1 1/2 år, men jeg selv (og andre) ser mig som meget rookie på grus. 🐌
Til top
PH1972 Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Citér PH1972 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10.02.18 kl. 13:43
Kan det lade sig gøre, at mødes med jer andre i Helsingborg? Jeg overvejer nemlig, at køre over broen og den vej op til Helsingborg. Så tænker jeg, at tanke på Shell, Rusthållsgatan 47, og så køre hen til havnen og mødes med jer. ?? 

Er det ok, eller er der tvungen færge?

Har i selv behov for at tanke på sverigesiden inden turen går løs?

Hilsen Povl
Til top
jesperm Se Drop Down
Formand
Formand

Medlem siden: 06.11.07
Land: DK 4200
Beskeder: 238
  Citér jesperm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10.02.18 kl. 23:07
lige uden for tolden, når du kommer med færgen er der en rundkørsel, hvor der er et grus stykke der bruges som p-plads, der holder vi altid og deler hold. Det ville være oplagt at du kom derhen.
jesper m
R100GS
Til top
PH1972 Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Citér PH1972 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18.02.18 kl. 21:00
Jeg har tænkt over ideen med, at køre over broen i stedet for færgen og kan se at der ikke er så meget ide i det. :)
Så jeg følger med fra Helsingør kl 8.
Glæder mig
Til top
 Besvar Besvar     Skift til mobilversion Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down