Formand
Jesper Madsen
Ténéré Klub Danmarks logo Næstformand
Dorte Petermuss

Forum Start Forum Start >Arrangementer >Arrangements diskussion
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Årets første tur
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Årets første tur

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
krusefix Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 29.01.08
Land: Danmark 7183 Randbøl 7183
Status: Offline
Beskeder: 654
  Citér krusefix Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Årets første tur
    Sendt: 29.11.17 kl. 06:57
Så er det igen tid til en Nyt-års tur. Vi mødes på Førstballevej 16 7183 Randbøl kl. 10,00 til en kop kaffe i min garage. 
Turen er på ca 80km fortrinsvis grusveje som kan køres af alle.Knopdæk vil være at foretrække.

Som sædvanlig skal vi have Forrørspølser og kaffe halvvejs på turen. Traditionen tro er der der Hillclimb inden vi kører tilbage til min garage, hvor vi slutter af med kaffe og kage.
Tilmelding i kalenderen. Gæster er velkommen, send lige mig en sms med dit navn på:24875439

Vel mødt
Jens Eskildsen, Søren Kruse 

Ps. Afdelingen for Citronmåner på DanCake i Give er desværre brændt ned. Så det er ikke sikkert der bliver Citronmåne til kaffen i år. Ingen er mere ked af det en migChinese
Mvh Søren.
Yamaha xtz 660 92
Det er aldrig for sent at give op.
Til top
Prins Peter Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 21.08.12
Land: 6840 Oksbøl
Beskeder: 109
  Citér Prins Peter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.11.17 kl. 07:14
I år lykkedes det mig ikke at komme ovenpå / op / blive bare nogenlunde klar i hoved og r.., så jeg måtte ligge på sofaen og drømme mig til hvordan turen blev til en herlig start på et nyt år.

I 2018 har jeg de bedste intentioner om at deltage (havde jeg også i år) så jeg melder mig til og satser 110 % på at dukke op på Førstballevej.

Jeg tager kamera med, og håber at få nogle skønne billeder........................ som for eks. som dette:

bmwenliGSt
Peter

aka www.BikeAdvenTurist.com
Til top
PH1972 Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 25.07.17
Land: 2730
Beskeder: 57
  Citér PH1972 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.11.17 kl. 19:10
BigcryBigcryBigcry

Hvor er det surt at min MC er vinteropstaldet og forsikringen ikke dækker i vinterperioden. Jeg synes at forrørspølser lyder enormt delikat Clap

Så jeg må bare vente til det bliver 1. marts og så håbe på rimeligt vejr så jeg kan få tilegnet mig bedre køreegenskaber on/offroad.

Rigtig god tur til dem der deltager, glæder mig til at læse og se billeder.

Hilsen Povl
Man lever så længe man lærer... :)
Til top
Jens Eskildsen Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Medlem siden: 22.06.08
Land: DK Vestjylland
Beskeder: 2269
  Citér Jens Eskildsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.11.17 kl. 19:38
Povl, det kan lidt penge til en helårsforsikring gøre meget ved :D

Jeg kommer.
Hvis det er Søren... Så har jeg et par kilder til at skaffe citronmåner 445
Yamaha - Revs your heart

90% of your maintenance, is because of 90% of your maintenance.
Det er aldrig for sent at have en god barndom
Til top
tommerup Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Medlem siden: 04.11.04
Land: DK 5690
Beskeder: 1940
  Citér tommerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.11.17 kl. 21:16
Bare rolig Søren og Jens. Når nøden er størst, kommer Fynboen med trøst..... Jeg har erfaret at Dan Cakes fynske afdeling, ER lagerførende med de gode livsbekræftende kemikalie blandinger. Så vi kommer ingenlunde til at starte 2018 sæsonen uden de gule skiver   ;o)
MVH Pauli.

Dirt roads rule!!
Twins rock!

BMW R80G/S = Back To Basic
BMW F800GS = Oohh Yeeaaahh
Til top
Per C. Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Medlem siden: 13.09.13
Land: Denmark
Beskeder: 403
  Citér Per C. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04.12.17 kl. 21:28
Det er så jysk det der :-)
Til top
Dorthe Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 30.06.07
Land: 4000
Beskeder: 143
  Citér Dorthe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05.12.17 kl. 21:48
Citat: krusefix

... Ps. Afdelingen for Citronmåner på DanCake i Give er desværre brændt ned...

Hmm, i disse jule (-kalender)tider slår det mig, om mon terrorgruppen Den Gule Halvmåne kender noget til denne tragiske hændelse? 445
DortheK.

´cause it makes me smile!
Til top
 Besvar Besvar     Skift til mobilversion Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down