Formand
Jesper Madsen
Ténéré Klub Danmarks logo Næstformand
Dorte Petermuss

Forum Start Forum Start >Arrangementer >Arrangements diskussion
  Aktive emner Aktive emner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TJUHEJ 2018

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
Flemming H Se Drop Down
Kasserer
Kasserer

Medlem siden: 28.10.05
Land: DK 2800
Status: Offline
Beskeder: 315
  Citér Flemming H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: TJUHEJ 2018
    Sendt: 23.11.17 kl. 12:20
Hej allesammen! Så er Tjuhej 2018 oprettet i kalenderen og tilmeldingen er åben !
Til top
jesperm Se Drop Down
Formand
Formand

Medlem siden: 06.11.07
Land: DK 4200
Beskeder: 256
  Citér jesperm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.11.17 kl. 19:50
og så var vi syv :O)
jesper m
R100GS
Til top
henrik Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 24.04.06
Land: DK 2791
Beskeder: 139
  Citér henrik Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.11.17 kl. 20:14
Det bliver super fedt,glæder mig rigtig meget!!
Til top
tommerup Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Medlem siden: 04.11.04
Land: DK 5690
Beskeder: 1981
  Citér tommerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.11.17 kl. 20:23
Hønse, er der styr på regnjakker og sikringer til den tid? 00
MVH Pauli.

Dirt roads rule!!
Twins rock!

BMW R80G/S = Back To Basic
BMW R1200GSA = Oohh Yeeaaahh
Til top
Dorthe Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 30.06.07
Land: 4000
Beskeder: 158
  Citér Dorthe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25.11.17 kl. 08:43
Citat: jesperm

og så var vi syv :O)

Og otte  Clap
Mmmm... en god følelse igen at melde sig til ture og ikke længere bare melde sig fra ture 445
Jeg er sikkert på, at det som altid bliver en superfed tur og weekend... glæder mig til at se jer alle 1022
Citat: tommerup

Hønse, er der styr på regnjakker og sikringer til den tid? 00

Orv, det lyder som nogle fede specialopgaver på ruten denne gang 445

Ses der...
DortheK.

´cause it makes me smile!
Til top
kjelde Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 28.08.12
Beskeder: 112
  Citér kjelde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25.11.17 kl. 10:43
så er der også en voksen med
Til top
henrik Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 24.04.06
Land: DK 2791
Beskeder: 139
  Citér henrik Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25.11.17 kl. 13:27
Hej Pauli, er dim Bimmer lav nok eller skal den sænkes yderligere til thuhej?
Til top
tommerup Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér tommerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25.11.17 kl. 17:14
Citat: henrik

Hej Pauli, er dim Bimmer lav nok eller skal den sænkes yderligere til thuhej?

Kniber at få den længere ned pga støttehjulene..... Men så længe det kun er ældre mænd på LC8ere jeg skal følge med, så går det nok   ;o)
MVH Pauli.

Dirt roads rule!!
Twins rock!

Til top
Wandy Egholm Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Medlem siden: 04.11.17
Beskeder: 2
  Citér Wandy Egholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01.12.17 kl. 11:37
hej

Kunne godt tænke mig at deltage, men er i tvivl om hvilke maskiner der køres på, kan se at de fleste køre på noget der er mere offroad end min Tr))iumph Tiger 800. Vil det være muligt at deltage på den  ?? eller hvad tænker i.

vh. Wandy (ny mand i offroad sektoren)
Til top
T. Brun Se Drop Down
Bestyrelsen
Bestyrelsen

Medlem siden: 02.04.06
Land: DK 3230
Beskeder: 546
  Citér T. Brun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01.12.17 kl. 13:17
Kort JA Clap

Alle kan deltage på Tjuhej.
Du skal ikke komme på rene gadedæk, men gadeorienteret knopdæk ala Heidenau K60 er nok. 
Thomas
Rather dead and cool, than alive and uncool
KTM 525 EXC
Til top
Per C. Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Medlem siden: 13.09.13
Land: Denmark
Beskeder: 468
  Citér Per C. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02.12.17 kl. 10:46
Hvad Thomas siger, men det kræver jo en investering af 100 kr for et medlemskab - vi glæder os til at hilse på dig :-)
Til top
Per C. Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Citér Per C. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18.02.18 kl. 20:58
Var der ikke et destination offentliggjort på et tidspunkt ?

Til top
Peter M Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 16.10.03
Land: DK
Beskeder: 843
  Citér Peter M Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18.02.18 kl. 22:07
Mener det er her: Abrahams Camp, ABRAHAMSHULT 5, 360 23 Älmeboda, Sverige .
XT600 43F 1985
Til top
Flemming H Se Drop Down
Kasserer
Kasserer

Citér Flemming H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19.02.18 kl. 09:03
www.abrahamscamp.com
Til top
Jens Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 06.06.05
Land: DK 2840
Beskeder: 398
  Citér Jens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19.02.18 kl. 17:30
Godt at I har valgt at rykke lidt længere øst på. Her er mere tyndt befolket og lækre skove.
Jens B
Beta Evo 290, KTM SX-F 350, KTM 950 Adv.
Til top
Per C. Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Citér Per C. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19.02.18 kl. 22:50
Ahmen det ser så fint ud....kan allerede ikke sove.
Til top
Flemming H Se Drop Down
Kasserer
Kasserer

Citér Flemming H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16.03.18 kl. 11:51
Citat: Flemming H

Hej allesammen! Så er Tjuhej 2018 oprettet i kalenderen og tilmeldingen er åben !
Til top
tommerup Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér tommerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25.03.18 kl. 14:16
Hej på Forum.
Kiggede lige tilmeldingslisten igennem. Så at der er tilmeldt en Yamaha 700 World Raid... Har ladet mig fortælle at den er stillet til rådighed af Yamaha i Sverige. Nogen der ved om der bliver muligheder for prøvekørsel?
MVH Pauli.

Dirt roads rule!!
Twins rock!

Til top
krusefix Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 29.01.08
Land: Danmark 7183 Randbøl 7183
Beskeder: 668
  Citér krusefix Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26.03.18 kl. 17:34

Så er jeg også tilmeldt. Var der noget om at alle Jyder får fuld kørselsgodtgørelse i år?445
Mvh Søren.
Yamaha xtz 660 92
Det er aldrig for sent at give op.
Til top
pegaso Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 08.01.10
Land: DK 8600
Beskeder: 129
  Citér pegaso Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27.03.18 kl. 07:55
Jysk mørke, jysk mafia, jysk generalforsamling , sådan husker jeg også det blev besluttet. Vi ses i Sverige. Clap
Ole T
To venture, is to risk death.
Not to venture, is to have died already.
Proud member of Thuhej dreamteam 2013
Til top
Flemming H Se Drop Down
Kasserer
Kasserer

Citér Flemming H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10.04.18 kl. 13:24

www.abrahamscamp.com
så er der kun en månedstid til vi skal igang.Vil jer flinke deltagere der har lyst til at lave en fællestur op til Campen så småt begynde at oprette dem i kalenderen? 

Til top
tommerup Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér tommerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11.04.18 kl. 20:12

www.abrahamscamp.com
så er der kun en månedstid til vi skal igang.Vil jer flinke deltagere der har lyst til at lave en fællestur op til Campen så småt begynde at oprette dem i kalenderen? 

Så er den første transporttur til Tjuhej i Kalenderen.... Det blir godt..
MVH Pauli.

Dirt roads rule!!
Twins rock!

Til top
Kasper Skov Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Medlem siden: 18.09.17
Beskeder: 9
  Citér Kasper Skov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12.04.18 kl. 14:57
Hvad fanden foregår der... der er en T7'er på tilmeldingslisten. Fuck hvor fedt!!!
Martin Andersen kan du ikke skaffe en til os andre??? :D
Til top
grisen Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 16.08.11
Land: DK 2500
Beskeder: 231
  Citér grisen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18.04.18 kl. 22:02
Jeg påtænker at tage en omvej derop via TET.   Army
Ved vi hvornår på dagen, man kan komme ind i hytterne?

* Jan *

KTM LC8 Super Enduro R

Ex'er: KTM 640 LC4 Adventure R + KTM EXC 250 2-stroke + Yamaha XT600K 43F + Husqvarna TE250 + 6 maskiner uden knopper...
Til top
Flemming H Se Drop Down
Kasserer
Kasserer

Citér Flemming H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19.04.18 kl. 15:38
man kan ankomme til campen efter kl.16 ! og der vil traditionen tro være smørrebrød fra kl.18 ! 
Til top
grisen Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 16.08.11
Land: DK 2500
Beskeder: 231
  Citér grisen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19.04.18 kl. 17:39

man kan ankomme til campen efter kl.16 ! og der vil traditionen tro være smørrebrød fra kl.18 ! 

Takker. 1022

* Jan *

KTM LC8 Super Enduro R

Ex'er: KTM 640 LC4 Adventure R + KTM EXC 250 2-stroke + Yamaha XT600K 43F + Husqvarna TE250 + 6 maskiner uden knopper...
Til top
Thoeger Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 08.05.10
Land: DK Øst J 8882
Beskeder: 68
  Citér Thoeger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19.04.18 kl. 18:30
Dem fra Jylland som tager færgen over. Hvornår tager i med færgen?
Mvh
Thøger
Til top
Per C. Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Citér Per C. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19.04.18 kl. 22:53
Citat: Thoeger

Dem fra Jylland som tager færgen over. Hvornår tager i med færgen?

Hvilken færge , Storebælt ? de blev indstillet i 98, der er bro nu :-)
Til top
Thoeger Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 08.05.10
Land: DK Øst J 8882
Beskeder: 68
  Citér Thoeger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20.04.18 kl. 04:21
Århus - Odden
Mvh
Thøger
Til top
Per C. Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Citér Per C. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20.04.18 kl. 13:22
Aha, ja men naturligvis.
Til top
peterkbh Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 13.05.13
Beskeder: 14
  Citér peterkbh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22.04.18 kl. 20:55
Ved ikke om det er antiklimatisk men er der nogen af dem der kommer fra Jylland der overvejer at fylde cyklerne på en trailer for at undgå den lange kedelige motorvej?

Jeg har en stor autotrailer der nemt kan have 4-5 cykler og lige så mange pladser i bilen. Noget billigere og ikke helt så kedeligt (i hvertfald motorvejsdelen). Med omkostningerne delt op skulle det kunne gøres for omkring 500kr pr mand tur/retur. Det kan man ikke sidde og hænge i styret for...

Jeg undskylder på forhånd hvis det fornærmer nogen :-)
Til top
pegaso Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 08.01.10
Land: DK 8600
Beskeder: 129
  Citér pegaso Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23.04.18 kl. 09:52
Hej er der en venlig sjæl, der har og kan sende mig gpx fil fra 2017 Thuhej, jeg tror der er noget jeg kan bruge til en tur fra Varberg til Thuhej 18. Tak vi ses Ole.
Ole T
To venture, is to risk death.
Not to venture, is to have died already.
Proud member of Thuhej dreamteam 2013
Til top
Rookie1 Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Medlem siden: 26.12.03
Land: DK 8700
Beskeder: 1378
  Citér Rookie1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23.04.18 kl. 10:14
Citat: peterkbh

Ved ikke om det er antiklimatisk men er der nogen af dem der kommer fra Jylland der overvejer at fylde cyklerne på en trailer for at undgå den lange kedelige motorvej?
Jeg har en stor autotrailer der nemt kan have 4-5 cykler og lige så mange pladser i bilen. Noget billigere og ikke helt så kedeligt (i hvertfald motorvejsdelen). Med omkostningerne delt op skulle det kunne gøres for omkring 500kr pr mand tur/retur. Det kan man ikke sidde og hænge i styret for...

Tror ikke du fornærmer nogen, jeg plejer at komme i kassevogn, som jeg så også sover i.. :-)
Vh Paw G Kristensen
TKD Medlem....

Citér tommerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23.04.18 kl. 15:09
Citat: Rookie1

Tror ikke du fornærmer nogen, jeg plejer at komme i kassevogn, som jeg så også sover i.. :-)

Som Paw skriver, så fornærmer du ikke nogen. Tværtimod har der tit været brug for en trailer/kassevognsplads på hjemturen pga nedbrud eller styrt...

Meeen noget helt andet er at de der kommer med fire hjul (eller flere) skal gi øl til resten af flokken, (Nye regler jvf GF 2017) eller mindst 1 ramme. Det er jo en mc tur for pokker ;o)
MVH Pauli.

Dirt roads rule!!
Twins rock!

Til top
Per C. Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Citér Per C. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23.04.18 kl. 22:09
3 L (god) rødvin kan også gøre det :-)

Til top
peterkbh Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 13.05.13
Beskeder: 14
  Citér peterkbh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.04.18 kl. 08:51
Haha, ja det er sku fint. Men jeg kører ikke i bil medmindre at der også er en 3 stykker mere der vil med. Ellers bliver det sku for dyrt om ikke i broafgift - så i øl og vin :-)
Til top
Rookie1 Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Medlem siden: 26.12.03
Land: DK 8700
Beskeder: 1378
  Citér Rookie1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.04.18 kl. 10:03
Citat: tommerup

Citat: Rookie1

Som Paw skriver, så fornærmer du ikke nogen. Tværtimod har der tit været brug for en trailer/kassevognsplads på hjemturen pga nedbrud eller styrt...

Meeen noget helt andet er at de der kommer med fire hjul (eller flere) skal gi øl til resten af flokken, (Nye regler jvf GF 2017) eller mindst 1 ramme. Det er jo en mc tur for pokker ;o)

Kun hvis man kommer fra Sjælland, ikk?? ;-)
Vh Paw G Kristensen
TKD medlem

Citér Kasper Skov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.04.18 kl. 10:11
Hej Peter
Jeg kommer godt nok ikke fra Jylland, men jeg er klar på at køre med fra København.

Til top
Flemming H Se Drop Down
Kasserer
Kasserer

Citér Flemming H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.04.18 kl. 10:50
HUSK at tilmeldingen til dette enestående arrangement lukker d.1.maj,altså om en lille uges tid !
Til top
jesperm Se Drop Down
Formand
Formand

Citér jesperm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.04.18 kl. 17:22
I weekenden blev der kørt recon på næsten 2000km spor til Thuhej og det var godt, rigtig godt.
og stedet har 8 badeværelser nyrenoveret, ca 50sengepladser, masser af udenoms plads til telte og en kæmpe dansehal med bierstuge (ølstue).
Så se at få meldt jer til !!!!
jesper m
R100GS
Til top
Flemming H Se Drop Down
Kasserer
Kasserer

Citér Flemming H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.04.18 kl. 07:41
HUSK at tilmeldingen til dette enestående arrangement lukker d.1.maj,altså om et par dage00
Til top
Jon Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 10.03.09
Land: DK 2760
Beskeder: 66
  Citér Jon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01.05.18 kl. 21:49
Hurra, nåede det lige! 

Jeg skal holde foredrag fredag morgen i Køge Boxing så går glip af fredagens køretur. 

Påtænker, hvis vejret ikke bliver en katastrofe, at køre med op torsdag af fin grustur, og så motorvejen til Køge efter aftensmørrebrødet. Og så komme igen fredag midt eftermiddag. Øv.
-------------------
Rubber-side down!
R1200GS Adventure (2011)
Til top
Kasper Skov Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Citér Kasper Skov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02.05.18 kl. 13:32
Dette er min første Tjuhej-tur, så jeg har lige et spørgsmål til oppakning.
Hvor meget tager folk med? Snakker vi topbox, sidetasker og det hele? Eller er det en god ide at komme så let som muligt (Ingen skiftetøj, sko osv.)?
Jeg skal ikke sove i telt skal det lige siges.

Noget helt andet. Kan i hjælpe med at vurdere mine dæk her?
http://www.tenere.dk/forumnew/forum_posts.asp?TID=8158

Til top
jesperm Se Drop Down
Formand
Formand

Citér jesperm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02.05.18 kl. 15:19
Er du i tvivl med dine dæk så skift, så sidder du ikke og tænker på det hele vejen.
og så dyre er dæk heller ikke. 
jesper m
R100GS
Til top
Per C. Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Citér Per C. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02.05.18 kl. 15:46
@Kasper - Skift dæk som Jesper siger.

Det er meget forskelligt, hvor meget folk har med. Lige fra dem der går rundt i deres MC tøj og støvler hele weekended til dem der har to af alt med.

3 L Rødvin er dog et must, især når man er med første gang :-)

Lidt inspiration her:  http://www.tenere.dk/forumnew/forum_posts.asp?TID=1367&KW=&PID=17768#17768

Vi ses !
Til top
Per C. Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Citér Per C. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02.05.18 kl. 15:52
Jeg høre en lille fugl synge om at der ER puder og dyner på det nye Hilton - beskrivelsen siger:  '..men man skal selv medbringe sovepose,dyne,sengelinned,håndklæde osv...'

Kunne man evt. få bekræftet at der ER dyner og hovedpuder tilgængelige, så vi selv bare skal medtage sengelinned (eller sovepose)  - så er der nemlig plads til mere rødvin :-)  

Til top
Kasper Skov Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Citér Kasper Skov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02.05.18 kl. 16:10
Med andre ord. Hvis jeg dukker op med kamp tunge sidetasker fyldt med bajer og vin, så bliver jeg ikke sat på turen derop?
Jeg vil nødigt være den eneste der dukker op med fuld oppakning.
Til top
Flemming H Se Drop Down
Kasserer
Kasserer

Citér Flemming H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02.05.18 kl. 16:11
Citat: Per C.

Jeg høre en lille fugl synge om at der ER puder og dyner på det nye Hilton - beskrivelsen siger:  '..men man skal selv medbringe sovepose,dyne,sengelinned,håndklæde osv...'

Kunne man evt. få bekræftet at der ER dyner og hovedpuder tilgængelige, så vi selv bare skal medtage sengelinned (eller sovepose)  - så er der nemlig plads til mere rødvin :-)  

ja der er dyner og puder i de fleste senge ( 35-40) stykker,men er du i tvivl så medbring sovepose
Til top
Per C. Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Citér Per C. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02.05.18 kl. 16:20
@ Kasper

Nej.

Tag evt med her: http://www.tenere.dk/medlem/kalender/nkvis.asp?id=1106

Med Søren Toft på holder, kommer det ikke til at gå stærkt...  :-)

Til top
T. Brun Se Drop Down
Bestyrelsen
Bestyrelsen

Medlem siden: 02.04.06
Land: DK 3230
Beskeder: 546
  Citér T. Brun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02.05.18 kl. 19:27
Citat: Kasper Skov

Med andre ord. Hvis jeg dukker op med kamp tunge sidetasker fyldt med bajer og vin, så bliver jeg ikke sat på turen derop?
Jeg vil nødigt være den eneste der dukker op med fuld oppakning.
Hej Kasper
Der er ingen der føler sig uden for, og du har helt sikkert for meget med første gang.
Det lærer du af til næste gang Biggrin
Der er folk der kommer med cyklen på trailer, store lilla kuffert osv.
Du lærer med tiden at skære ned, sidste år havde jeg alt i en 40lt taske incl. telt og sovepose.
Skal lige siges, at svenske øl er tynde og dyre på en tankstation 1018
Jeg plejer at have et sæt skiftetøj med (+ 4 sæt undertøj), så man ikke skal gå rundt i mctøjet.
Det er rart at kunne skifte, hvis det har regnet på turen, er det totalt optur at tage tørt tøj på.
Jeg har gerne et sæt uldent skiundertøj med, det luner godt ud på de sene timer 445
Thomas
Rather dead and cool, than alive and uncool
KTM 525 EXC
Til top
 Besvar Besvar     Skift til mobilversion Besvar Side  123>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down