Formand
Jesper Madsen
Ténéré Klub Danmarks logo Næstformand
Dorte Petermuss

Forum Start Forum Start >Arrangementer >Arrangements diskussion
  Aktive emner Aktive emner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Back to Basic

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
Peter M Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 16.10.03
Land: DK
Status: Offline
Beskeder: 815
  Citér Peter M Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20.10.17 kl. 23:04
Jeg har lige oprettet en tur i kalenderen med start fra Helsingør. 
XT600 43F 1985
Til top
Peter M Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Citér Peter M Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21.10.17 kl. 00:16
XT600 43F 1985
Til top
OmanMikkel Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 05.08.13
Beskeder: 25
  Citér OmanMikkel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21.10.17 kl. 09:43
Hej Dino - og alle
Tak for ruter. Jeg har brug for lidt GPS hjælp. Har købt en ny zumo 395.. Da jeg fik .gpx filer fra Jesper M sidst tog jeg dem bare ind og de lå som spor - virkede perfekt.

Du har sendt .gpd filer, og de kommer ikke ind som spor - men som ruter, og det stikker helt af.

Har I nogen trix herinde
Til top
Bert Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Medlem siden: 13.08.14
Beskeder: 1
  Citér Bert Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21.10.17 kl. 12:40
Hej Alle
Jeg skal på arbejde på fredag. Køre fra Frederiksberg kl 13, så det bliver den hurtige/kedelige vej til sverige, uden for mange pauser. køre ca så hurtig man må. Kunne være fint, hvis der er nogen at følges med.
Vh Bert
Til top
wiese Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 10.11.12
Beskeder: 33
  Citér wiese Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21.10.17 kl. 16:43
Mikkel det kan være fordig at din og dinos kort version ikke er ens. Hvis du har bace Camp
På din pc kan den hjælpe dig så kan du lave ruten om til spor så skulle du ikke have et problem.
Jørgen Wiese
Snogeröd sverige

Yamaha TTR600
BMW R 1200 GSA
Til top
Mickholm Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Medlem siden: 22.08.17
Land: Sverige 23599
Beskeder: 6
  Citér Mickholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21.10.17 kl. 22:47
Mikkel. du kan godt føre over disse gdb filer med hjælp af Basecamp. Men først skal du ændre indstillingerne i din Zumo, til IKKE at lave ny rute hvis du køre væk fra ruten. 
ellers så lav et spor ud af den rute vi fik fra Dino, og derefter føre over sporet til din Zumo
Til top
Mickholm Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Citér Mickholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21.10.17 kl. 23:13
Har kigget lidt på den rute vi fik. Hvad betyder de kampvogne ikoner? og den vandhane? 
Første gang jeg skal ud og køre med jer, har lige nogle spørgsmål ang turen, kan ikke rigtig få det til at gå op, oppe i mit hovedet.
Skal det forstås sådan at hvis vi ikke gider at køre rundt med alt vores pig-pak, telt, sidetasker så kan vi aflevere det hos Dino, hvorefter det blir kørt op til vores lejer, som en slags følgebil? som så også lige er fyldt op med øl og kaffe. hvilken lux😎
Vi har samme Basecamp både fredag og lørdag ?
Hvad skal vi have med os ?, foruden godt humør, vinterfrakke og vanter 😉 virker som at der er sørget for alting. Er ikke vant til sådan lågsus 😊
Til top
Johnny Norrild Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Medlem siden: 09.08.05
Land: DK 2930
Beskeder: 1501
  Citér Johnny Norrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22.10.17 kl. 08:25
I skal bare møde op på Preem tanken kl.16, Ja...
Samme bace camp begge dage, Ja...
Der kommer en masse små opgaver, som alle skal deltage i for at det hele kommer til at blive hyggeligt ;)
BACK IN BLACK ;-)
Til top
Dino Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 18.04.06
Land: SE 0
Beskeder: 67
  Citér Dino Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22.10.17 kl. 19:30
Jep's du er velkommen til at aflevere ting hos mig inden kl. 11:59 så kommer det bag på bilen... 

Til top
OmanMikkel Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 05.08.13
Beskeder: 25
  Citér OmanMikkel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22.10.17 kl. 19:31
Hej
Sådan - lidt hjælp fra gode folk - og sporene er i min nye GPS Clap

Jeg kan være i Helsingør eller v Kastrup kl 11. Er det tidsnok til at nogen kan følges med mig ? - og vi kan nå en del af Dinos spor ?

Jeg melder mig på turen der er slået op - men kan altså ikke være fremme før kl 11 v Helsingborg eller v Broen...
MM
Til top
Andersen Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Medlem siden: 01.03.13
Land: Amager
Beskeder: 9
  Citér Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23.10.17 kl. 22:39
Citat: BGroth

Hej Andersen.
Jeg er frisk på at mødes inden broen og følges derover.
Lad os se hvordan planerne bliver og så finde et tidspunkt hvor vi mødes.
Mvh Brian

Hyggeligt. :-)
Til top
Peter M Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Citér Peter M Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.10.17 kl. 09:58
Så er vi ved at være tæt på :) 

Vejrudsigten:
http://www.yr.no/sted/Sverige/Kronoberg/Tingsryd/langtidsvarsel.html

Hvordan holder man sig bedst tør? Telt vs. hængekøje? (tænker især på køreudrustningen).
Hvad gør i andre? 

Nogen der har prøvet dette telt, med lav pris og vægt, og højt vansøjletryk? 
XT600 43F 1985
Til top
Jens Eskildsen Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Medlem siden: 22.06.08
Land: DK Vestjylland
Beskeder: 2269
  Citér Jens Eskildsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.10.17 kl. 18:58
Jeg ville nuppe telt, men nok ikke det der. Det er sikkert lidt klein i det til voksne mennesker med udstyr. Det er 2 meter langt, men med skrå vægge, så du har nok kun effektivt 180cm at ligge på, med meget tæt til teltdugen. Men til de penge kan det jo smides væk bagefter :)
Yamaha - Revs your heart

90% of your maintenance, is because of 90% of your maintenance.
Det er aldrig for sent at have en god barndom
Til top
Rasmus skjoldman Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Medlem siden: 14.01.17
Land: Dk 2640
Beskeder: 35
  Citér Rasmus skjoldman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.10.17 kl. 19:07
Jeg har kun set et sådan et telt på roskilde, bunden kunne holde alt vandet inde. Hvis ikke at du har et telt du stoler på så ville jeg prøve at holde ud og så bare bo inden for i det johnny reklamere med. Jeg tager et sæt tørt tøj med til om aftenen i lejren og kører i det våde om dagen. Tager dog en helkrops regndragt med.
Til top
Peter M Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Citér Peter M Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.10.17 kl. 21:50
Er det muligt at sove under tag?
XT600 43F 1985
Til top
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Citér Rasmus skjoldman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.10.17 kl. 22:15
Det kan jeg læse i tråden, ja. Jeg tænker måske bare at det er der hvor vi sidder til kl 2100 og råber hurra inden vi bliver jaget i seng. Vi skal jo nok op kl 0700 for at varme maskinerne op. Men læs tråden igennem og dan dig en mening. Jeg turde ikke risikere en laaang nat med historier om hvordan den og den vred øret af en maskine i hine tider😳 jeg har valgt et telt🙄. Det bliver stooort.
Til top
Mickholm Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Citér Mickholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25.10.17 kl. 01:57

Vi er 2stk som køre fra tanken Circle K i Staffanstorp omkring kl 10, hvis der er nogen som vil følge med
Til top
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér Johnny Norrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25.10.17 kl. 06:08
Telt er at foretrække. Det er ikke tag men noget der ligner ( læs sten og klipper )Bandana, men så er underlaget meget hårdt..... Men igen, hvis man ikke har telt kan det lade sig gøre. Og nej, Shelter er IKKE en mulighed00...
Hvis man tænker " jeg finder et sted at sove indendørs", så er denne tur nok ikke noget. Turen hedder Back to basic og er beskrevet rimeligt tydeligt...
Ud over at det ser ud som om vi har formuleret os lidt dårligt mht telt, så lover vi en fed oplevelse med gode spor, god mad og godt selskab. Det er 3 ting på en gang, så det er næsten ligesom et Kinderæg 445445445445
Man kan jo også bare lade være med at sove, så er det med "telt" jo ikke længere et problemBatman

BACK IN BLACK ;-)
Til top
BGroth Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Medlem siden: 29.09.17
Beskeder: 2
  Citér BGroth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25.10.17 kl. 17:23
Jeg er klar til at mødes på fredag i Kobe havn (Circle K ved lufthavn) kl. 9. 
Så kan vi køre op og mødes med bl.a. Mickholm i Staffanstorp kl. 10. 
Til top
Dino Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Citér Dino Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25.10.17 kl. 20:20
byvejr%20verdensvejr%202669019%20Tingsryd,%20Sverige
Det ser jo godt ud :o) tørt fredag og lidt dryp lørdag "små 2mm" DET ER SUPER
VI SES I SKOVEN
Til top
piasteen Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 03.06.06
Land: Denmark
Beskeder: 84
  Citér piasteen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26.10.17 kl. 07:05
Wuhuuuu glæder mig til weekenden!!!
Jeg kører i kassevogn fra Vejle. Er der ikke nogen som vil med-så deles vi om udgifterne??
Til top
Dino Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Citér Dino Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26.10.17 kl. 08:44
Og nu siger den ingen regn søndag "det spiller"

Til top
Peter M Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Citér Peter M Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26.10.17 kl. 10:39
Det begynder at se fornuftigt ud med vejret. 

Hvad siger de kloge/erfarne? Telt eller hængekøje? 
XT600 43F 1985
Til top
Casper Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Medlem siden: 19.05.17
Land: DK 2300
Beskeder: 7
  Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26.10.17 kl. 11:52
Citat: OmanMikkel

Hej
Sådan - lidt hjælp fra gode folk - og sporene er i min nye GPS Clap
Jeg kan være i Helsingør eller v Kastrup kl 11. Er det tidsnok til at nogen kan følges med mig ? - og vi kan nå en del af Dinos spor ?
Jeg melder mig på turen der er slået op - men kan altså ikke være fremme før kl 11 v Helsingborg eller v Broen...
MM

Jeg kører gerne med fra kastrup kl 11, og så videre over broen?
Til top
Mickholm Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Citér Mickholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26.10.17 kl. 21:52
GGN kører i weekenden. Blir så hyggeligt, krype ned i sækken om aften efter nogle øl og en lang dag på vejene. og sætte på genudsendelse fra dagens løb. De siger at det er mange år siden at hesteskoen har været helt fyldt med vand, nærmest en swimmingpool 😀
Til top
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér Johnny Norrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.10.17 kl. 15:14
Tak for en SUPER fed tur og tak til alle deltagere for at gøre weekenden fantastisk.
En ny tradition er skabt : Back To Basic, destination Valhalla:-)
Vi har besluttet at vi hæver deltager antallet næste år til 24 personer og kører 3 hold.
Og så er der også andre "hemmelige planer" ;-)

BACK IN BLACK ;-)
Til top
Mogens Nordberg Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 26.11.12
Land: DK 3480
Beskeder: 55
  Citér Mogens Nordberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.10.17 kl. 06:54
Super godt arrangement og kanon godt sted I har fundet der,  det er helt sikkert en tur der bør være fast i kalenderen fremover. Stort ros her fra!
Mvh Mogens Nordberg
Yamaha XT600E 2000
KTM 450 EXC 2004
Tidligere XT350 tilbage i 90'erne ..
Til top
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Citér Rasmus skjoldman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.10.17 kl. 08:39
Jeg har begået en historie på fæces bogen! Hvis der er præcedens for at der også skal ligge en her i forumet så begår jeg gerne een mere?
Til top
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér Johnny Norrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.10.17 kl. 09:37
Citat: Rasmus skjoldman

Jeg har begået en historie på fæces bogen! Hvis der er præcedens for at der også skal ligge en her i forumet så begår jeg gerne een mere?

Det ville da være ualmindeligt dejligt1356d, da alt info/snak om turen har været her på TKD's forum...
Der er stadig nogle der ikke ar tilhængere af " fanden selv" ( Mark Z )Bandana
BACK IN BLACK ;-)
Til top
Jens Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 06.06.05
Land: DK 2840
Beskeder: 396
  Citér Jens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.10.17 kl. 11:45

Tak for en rigtig god tur. Tænker hvordan kan man bruge sin weekend bedre? Kroppen er slidt, al ens tøj lugter af spejder lejer, men smilet er der stadig. 

Det var noget af de bedste spor jeg kan huske vi har kørt i syd sverige. Skovspor, skovveje, grus og kun et minimum af asfalt transport. Fantastisk lørdag, hvor skoven ikke kunne være flottere, med alle farve nuancer i grøn, gul, brun. 

For år tilbage kørte vi en del omkring Immein og Olofstrøm, men de seneste år har det været i området omkring Vittsjø, Osby, Traryd, nok for at holde transport afstanden nede. Tingsryd området er ca. 50 km mere østlig, end Olofstrøm, og virker tyndere befolket, har mere skov og færre landbrug med afgrøder. Bedre egnet til at ose rundt. En hel weekend uden skæld ud. Transport sporet til Tingsryd var også af høj kvalitet, så det ikke virkede irriterende at køre langt. 

Super koncept. Vildmarks camping med fælles madlavning i store gryder over bål i en grotte fuld af røg. 

Eneste ændrings forslag er 2-3 uger tidligere, vi er sårbare for vejret, og så et køre hold mere, så der kommer mere flow på kørslen. 

Hvor tilmelder man sig næste års Back to basic?

Jens B
Beta Evo 290, KTM SX-F 350, KTM 950 Adv.
Til top
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Citér Rasmus skjoldman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.10.17 kl. 12:08

En kort beskrivelse af en fed tur. Billeder kommer når jeg har fundet ud af systemet.

Fredag formidag kl 10,00 skulle vi mødes ved færgen over sundet. Back to basic turen startede tidligere for 7 af os, da peter.m havde lavet en tur til preem tanken i ryd. Arrangøren ( kendt af redaktionen) kom 30 min forsendt! Han havde fået en bagage strop i navet og havde mærket at affjedringen havde bundet ud ved 90! Da bagagen nu var strammet op, kunne vi borde i god orden. Vi kørte nogle spændende spor op over søderåsen og en sand suppedas af hemmelige ord flød fra tur lederen, tet, dino, elg, johnny , noget der ikke sagde mig ret meget lige i øjeblikket. Vi endte ved en foss der var rimeligt vild. Over fossen havde der engang været en bro. Heldigvis var der nogle garvede tennerister der ikke mente at det var forsvarligt at ballancere på en rådden 4 x 4 bjælke, jeg var faktisk lidt i tvivl om hvad der skulle besluttes, da mange gik rundt om broen med det der billard blik i øjnene. De mands store huller var åbentbart udslags givende. Vi retirerede op af det smattede spor og mødte en ny med kører. Efter et enkelt styrt hvor en vindskede blev afmonteret og lidt faren vild, blev vi enige om at smøre haser for at nå til ryd. Af asfalt rykkede vi , kun 10 min forsendt, ind på preem tanken til alle de andre.
Lejren vi ankom til var intet mindre end en perle. 2 lokummer, pumpe-vand og en grotte der kunne rumme 80 personer. Efter en opbanken af telte og andre skjul, blev vi samlet til en dejlig gang chilli.
Der blev briefet om morgen dagens opgaver, pligter, møde tider, kører systemer osv.

Kl 0845 satte jeg nøglen i bimmeren og vækkede den til live. Lidt prematurt måske da jeg jo troede at det var det tidspunkt at vi var blevet oplyst om at være klar. Nu ved jeg jo , af erfaring, at så længe at tur lederen har en hvid pind med glød i , i munden så er afgang ikke nært forestående.
Der skulle deles hold og de sidste skulle lige......
Da selv KTMerne spandt satte vi i gang. Vejret var perfekt, let overskyet med lidt truende skyer ind i mellem. Under turen blev mit hold kun skyllet en enkelt gang.
Sporet var vist planlagt til at være 350 km. det viste sig dog snart at det ikke kunne lade sig gøre at nå det hele, selv om pauser kun var noget der blev holdt når der var styrt eller at man var corner mand. Jeg var vist den eneste der fik kaffe og fast føde, da min søn heldigvis havde glemt sin mad pakke og jeg havde med bragt den!
Det var de fedeste spor. Der var plutte, grus, slagger og stier. Når jeg ikke led af svært tunnel syn nåede jeg faktisk at se det flotteste sverige jeg er blevet forundt at se.
Vi havde en enkelt med der ikke havde de rigtige dæk på og måske heller ikke havde været med før. Han havde en del styrt og kørte ikke helt så stærkt. Det lyder måske mærkeligt men det nød jeg lidt godt af. Når han var foran havde jeg tid til at fokusere lidt på min, manglende, køreteknik. Der blev taget godt hånd om ham og han fik teknik og tips af sidste manden der kunne holde øje med hvad der skete.
Der var en del udskridninger men ingen alvorlige i løbet af turen. Det er imponerende at se hvor hurtigt at folk kan køre på gruset. Jeg og en anden blev enige om at sådan skulle vi også nok komme til at styre scooteren rundt.
Vi så lamaer, elge, jægere, hunde der jagede bukseben, dåvildt, men meget lidt traffik. Vi var over dæmninger, gennem haver, spor der var slimede, skærver, dybe pytter, gennem skove og over marker. Kort sagt, FEDT.
Hjemme igen blev der lavet vikinge gryde. Nogle ild sjæle kastede sig over madlavningen. Løg, porre, ugiftige svampe, bacon, masser af smør, fløde og lidt mere svin som fyld.
Noget senere kom hold 1 ind. De havde holdt gassen stram og var måske også sammen sat af en hårdere kerne. På trods af at de hævdede at deres forhjul sjældent havde rørt ved gruset havde de kørt noget længere en hold 2. De var taknemmelige over at maden var, så godt som, klar.            
Der skulle have været en konkurence i slange bøsse skydning fra motorcykel men dagslyset var opbrugt da hold 1 ankom. Der var dog nogen der huskede at få fat i en tveje på ruten.
Jeg vidste jo at der lå en hemmelig protokol i tennere klubbens vedtægter om at alle nye medlemmer skal lave en konkurence. Jeg havde derfor medbragt gummi og læder! Til manufaktion af slange bøsser. Konkurrencen må bare fyres af en anden god gang. Til dem af jer der har fået et våben med hjem må i straks fjerne elastikken. Man må nemlig godt have tvejen, og elastikken hver for sig!

Søndag kl 03,00 stod det ned i stænger men vejret havde bedret sig markant til om morgenen.
Jeg skulle nok have hængt min tanktaske op i et træ 25 m fra teltet. Om morgenen opdagede jeg at jeg havde haft besøg af en farlig dræber mus. Den havde boret et hul i lynlåsen for at komme ind til en rullepølse mad. Ak den taske var ikke mere end 25 år gammel.
Ved afgang kan det være vigtigt at alle maskiner har været prøve startet inden diverse følge biler og mekanikkere har forladt pladsen! KTMeren blev dog startet efter lidt tumlen rundt og alle der skulle med hjem af spor kunne rumle ad bilkirkegården i ryd til.
Det blev også en super tur hjem, dog med korv m mos og lingon. Eller på dansk: en karl stegger med vest og mos m syltetøj.
Igen var der spektakulære styrt og nær ved situationer. Jeg nedbremsede i en grøft og manden foran mig valgte at lægge sin motorcykel til hvile 1 m efter en bro hvor der var 2 m fald til åen.
870 km blev det til for mig. Jeg bor i hedehusene.
Til top
Per C. Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Medlem siden: 13.09.13
Land: Denmark
Beskeder: 403
  Citér Per C. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.10.17 kl. 21:06
Lyder som en kongetur :-)
Til top
T. Brun Se Drop Down
Bestyrelsen
Bestyrelsen

Medlem siden: 02.04.06
Land: DK 3230
Beskeder: 514
  Citér T. Brun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31.10.17 kl. 01:41
Wauu, det lyder som en god måde at bruge en weekend på 1022
Thomas
Rather dead and cool, than alive and uncool
KTM 525 EXC
Til top
Jesper Kick Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Medlem siden: 15.04.04
Land: DK 2800
Beskeder: 564
  Citér Jesper Kick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31.10.17 kl. 08:37
Fed beskrivelse, lyder som en herlig tur. 
Til top
Dorthe Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 30.06.07
Land: 4000
Beskeder: 143
  Citér Dorthe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31.10.17 kl. 15:07
Citat: Rasmus skjoldman

En kort beskrivelse af en fed tur...

Ja, herlig beskrivelse... tak for den - ser frem til at se billeder Clap
DortheK.

´cause it makes me smile!
Til top
XT Bandit Se Drop Down
Bestyrelsen
Bestyrelsen

Medlem siden: 01.06.11
Land: Dk 4040
Beskeder: 252
  Citér XT Bandit Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31.10.17 kl. 19:39
god beretning lyder som en fed tur den skal jeg på næste gang ser frem til lidt billeder
Kim XT Bandit
Yamaha XT 600E årgang 2000
Yamaha XT 660X årgang 2007
Proud member of Thuhej dreamteam 2012
Til top
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Citér Rasmus skjoldman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08.11.17 kl. 21:29
Jeg kan desværre ikke uploade billeder😞 i må se dem på facebooken.
Til top
 Besvar Besvar     Skift til mobilversion Besvar Side  <12

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down