Formand
Jesper Madsen
Ténéré Klub Danmarks logo Næstformand
Dorte Petermuss

Forum Start Forum Start >Arrangementer >Arrangements diskussion
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Back to Basic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Back to Basic

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
Johnny Norrild Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Medlem siden: 09.08.05
Land: DK 2930
Status: Offline
Beskeder: 1495
  Citér Johnny Norrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Back to Basic
    Sendt: 17.08.17 kl. 15:16
Tænker lige at vi opretter en tråd, hvor der kan stilles spørgsmål til os, Dino og jeg.
Så kom frit frem, men forvent ikke svar samme dag ;-)
BACK IN BLACK ;-)
Til top
Stenov Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 31.05.17
Beskeder: 12
  Citér Stenov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19.08.17 kl. 13:51
Hvis der er nogle der vil være med til at følges der op kunne det da være hyggeligt :-)

Til top
Dorthe Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 30.06.07
Land: 4000
Beskeder: 139
  Citér Dorthe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19.08.17 kl. 17:47
Hvad tænker I af tidspunkt til at mødes i Tingsryd om fredagen d. 27.?
DortheK.

´cause it makes me smile!
Til top
Stenov Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Citér Stenov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19.08.17 kl. 18:08
Mht tid kunne det være fint man lige kunne nå at vise sit ansigt på arbejdet inden vi skal mødes

Jeg kører fra Køge/Kbh
Til top
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér Johnny Norrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20.08.17 kl. 07:29
Vi har endnu ikke fastsat et mødetidspunkt, men det bliver ved en 16/17 tiden, da der er en lille kørertur men lidt "udfordringer" 😉😉, som skal klares inden nøglen drejes i "sluk".
Husk at når i alligevel er på Preem tanken.... TANK😊.

BACK IN BLACK ;-)
Til top
Stenov Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Citér Stenov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20.08.17 kl. 12:27
Lyder fint.

Jeg ville nok køre fra Kbh (arbejdet) så hvis nogle vil følges, er jeg frisk.

Kan vi få et hint omkring sværhedsgraden. Mere omkring valg af cykel og dæk til turen :)
Til top
Peter M Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 16.10.03
Land: DK
Beskeder: 809
  Citér Peter M Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20.08.17 kl. 14:08
Jeg vil også gerne høre hvad underlaget bliver. Kun grus eller også noget mere snævert? :) 
XT600 43F 1985
Til top
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér Johnny Norrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20.08.17 kl. 14:31
Regn med begge dele...
BACK IN BLACK ;-)
Til top
John B Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 16.01.15
Beskeder: 37
  Citér John B Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20.08.17 kl. 19:44
Æv æv og atter æv jeg skal på weekend tur tur i sommerhus. Det lyder ellers som en fantastisk tur. 

Til top
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér Johnny Norrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22.08.17 kl. 09:29
Det blir "TUREN"........
BACK IN BLACK ;-)
Til top
Dino Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 18.04.06
Land: SE 0
Beskeder: 63
  Citér Dino Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22.08.17 kl. 18:27
Angående ruter, Tid, Dæk....

Ruter: Jeg skal nok lave ruten, så alle kan være med "ellers hjælper vi" :o)

Tid:     Det bliver på tanke kl. 16:00 

Dæk:   Offroad :o)

Det bliver Fantastisk 
Til top
Peter M Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Citér Peter M Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22.08.17 kl. 19:30
Så snævert og teknisk som muligt :) 
XT600 43F 1985
Til top
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér Johnny Norrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23.08.17 kl. 08:18
Citat: Peter M

Så snævert og teknisk som muligt :) 
Pas på med hvad Du ønsker..... Batman :-))))))))
BACK IN BLACK ;-)
Til top
Peter M Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Citér Peter M Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23.08.17 kl. 15:05
Kører på en XR400, så tænker at det er i det snævre jeg har den bedste chance mod de større cykler :) 
XT600 43F 1985
Til top
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér Johnny Norrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27.08.17 kl. 07:57
Lige en tilføjelse....
Der står overnatning i telt, men der er faktisk mulighed for at overnatte med tag over hovedet, langt fra luksus, men en mulighed.
BACK IN BLACK ;-)
Til top
Rasmus skjoldman Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 14.01.17
Land: Dk 2640
Beskeder: 28
  Citér Rasmus skjoldman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27.08.17 kl. 19:42
Lyder fedt med tag over hovedet, jeg regner så med at alle kan være der og at det ikke er først til mølle😉 Skal der medbringes tallerken kop og så videre?
Til top
Fricke Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 28.06.05
Land: DK 3460
Beskeder: 208
  Citér Fricke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28.08.17 kl. 10:48
Hej 

Jeg vil gerne sove indendørs.. har intet telt... 

Så skriv mig på "indendørslisten" ;)
Til top
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér Johnny Norrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.08.17 kl. 06:58
Der er ikke nogen "indendørs liste". Indendørs er = tag over hovedet og ER primitivt ( back to basic:). Telt er at foretrække:)))
Mht Hvad der skal medbringes, så kommer vi tilbage til dette når tiden nærmer sig. Men regn med en masse nye oplevelser;)))
BACK IN BLACK ;-)
Til top
Stenov Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Citér Stenov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30.08.17 kl. 21:41
Jeg vil elske, og glæde mig til, at sove i telt
Til top
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér Johnny Norrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06.09.17 kl. 11:04
Så er der udsolgt på pladser og tilmed er ventelisten begyndt. Vi understreger lige en gang for alle at det ER telt el lign og det " tag over hovedet" der er mulighed for ER primitivt og der er INGEN hytter, shelters el.lign til rådighed i nærheden. Til gengæld bliver det intet mindre end fantastisk og en helt anderledes TKD tur. 

BACK IN BLACK ;-)
Til top
Dorthe Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Citér Dorthe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07.09.17 kl. 20:11
Citat: Johnny Norrild

...Til gengæld bliver det intet mindre end fantastisk og en helt anderledes TKD tur.

Nøj, det bliver fedt Clap... tænker jeg 445
DortheK.

Til top
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Citér Rasmus skjoldman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07.09.17 kl. 20:57
Måske er det lidt premature spørgsmål men, frokost? Er det til lør og søndag?
Skal der medbringes vand pose eller er der en vandpost.
Til top
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér Johnny Norrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08.09.17 kl. 06:25
Der er vand1062
BACK IN BLACK ;-)
Til top
Mickholm Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Medlem siden: 22.08.17
Land: Sverige 23599
Beskeder: 2
  Citér Mickholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04.10.17 kl. 23:31
Første gang jeg skal ud og rulle med jer skal nok blive sjovt. 
Er det muligt at kunne få ruten på gpx-fil ? Ved ikke om i plejer at dele jer op i mindre grupper. Men hvis i har behov for det, kan jeg tage den langsomme gruppe.
Til top
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Citér Rasmus skjoldman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05.10.17 kl. 21:57
Jeg har taget en fridag om fredagen og har tænkt mig at bruge dagen til at finde op til tanken. Er der andre der er lige så heldige? Jeg er helt analog, kort mæsigt så der bliver kikket kort i tide og utide.
Til top
Peter M Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Citér Peter M Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05.10.17 kl. 23:25
Jeg satser på at gøre det samme. Og tage med færgen over. 
Jeg har en GPS med lidt forskellige gamle ruter der dækker noget af vejen derop. 
XT600 43F 1985
Til top
Dino Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Citér Dino Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06.10.17 kl. 16:20
Der skal nok komme filer med GPS ruter og mere Info...... 
"ruter har jeg lavet Batman også transport ruter" 

--- Jeg arbejder også på det gode vejr 1304

VI SES
Til top
Dorthe Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Citér Dorthe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09.10.17 kl. 19:04
Øv, øv og øv... tidligere naiv, nu realistisk... jeg må desværre melde fra Banghead

Kalenderfunktionen på hjemmesiden har en super funktion omkring til-/afmelding og ventelisten... men for denne tur er denne funktion vist gået lidt op i hat og briller, fordi deltagere har lavet interne aftaler om overtagelse af pladser m.v.
Min tur er overtaget af Brian... som vistnok allerede har en plads fra Jens?

Måske skulle der lige ryddes op i deltagerlisten, så ventelisten igen kan fungere automatisk? Computer1
Ses snart en anden gang Clap
DortheK.

Til top
Dino Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Citér Dino Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10.10.17 kl. 00:01
Til top
piasteen Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 03.06.06
Land: Denmark
Beskeder: 83
  Citér piasteen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10.10.17 kl. 12:28
Er der nogen som deltager som kommer fra Jylland??så kunne vi måske følges derover af??
Evt noget af vejen i kassevogn??
Til top
Jens Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 06.06.05
Land: DK 2840
Beskeder: 392
  Citér Jens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10.10.17 kl. 18:07
Dino, det ser fedt ud. 
Ligner den svenske udgave af Thy lejeren?
Jens B
Beta Evo 290, KTM SX-F 350, KTM 950 Adv.
Til top
tommerup Se Drop Down
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Medlem siden: 04.11.04
Land: DK 5690
Beskeder: 1930
  Citér tommerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10.10.17 kl. 18:40
Vildmarkscamping.... Fedt område, det skal nok bli godt!
MVH Pauli.

Dirt roads rule!!
Twins rock!

BMW R80G/S = Back To Basic
BMW F800GS = Oohh Yeeaaahh
Til top
staurby Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 12.04.15
Beskeder: 33
  Citér staurby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11.10.17 kl. 20:18
Pga personlige forhold , melder jeg fra til turen , hvis der er et frisk medlem som ønsker at deltage , så er muligheden der ..så frisk kontakt mig ..evt på 2634696

Mvh Rene
Til top
Jesper Kick Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Medlem siden: 15.04.04
Land: DK 2800
Beskeder: 552
  Citér Jesper Kick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15.10.17 kl. 08:35
Som Dorte skriver så er der en indbygget venteliste og afmeldingsfunktion på tilmeldingslisten på hjemmesiden.

Når du tilmelder dig et arrangement og alle pladser er taget, kommer du på ventelisten.
Når du står øverst på ventelisten og der kommer en afbud, så får du automatisk besked om at du har fået en plads.

Er det et betalings arrangementet, så skal du snarest muligt betale, ellers risikere du at miste din plads.

Hvis du har betalt for en tur, har afmeldt dig og en anden har fået turen (se tilmeldingslisten),
så send konto oplysninger til Flemming på kassereren@tenere.dk
Han sender herefter pengene til dig, når den "anden" har betalt.

Man kan også godt bytte selv, men det er asocialt og imod klubbens ånd, samtidig er det noget rod omkring hvem der er med på turen.
Så tag lige og gør som beskrevet, pft

Til top
Dorthe Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Citér Dorthe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15.10.17 kl. 21:02
Citat: Jesper Kick

Som Dorte skriver så er der en indbygget venteliste og afmeldingsfunktion på tilmeldingslisten på hjemmesiden.
Når du tilmelder dig et arrangement og alle pladser er taget, kommer du på ventelisten.
Når du står øverst på ventelisten og der kommer en afbud, så får du automatisk besked om at du har fået en plads.
Er det et betalings arrangementet, så skal du snarest muligt betale, ellers risikere du at miste din plads.
Hvis du har betalt for en tur, har afmeldt dig og en anden har fået turen (se tilmeldingslisten),
så send konto oplysninger til Flemming på kassereren@tenere.dk
Han sender herefter pengene til dig, når den "anden" har betalt.
Man kan også godt bytte selv, men det er asocialt og imod klubbens ånd, samtidig er det noget rod omkring hvem der er med på turen.
Så tag lige og før som beskrevet, pft

Tak Jesper... lige hvad jeg mente Clap
Kan der ikke blive ryddet op i tilmeldingslisten?... problemet for mig er, at Brian Groth automatisk har fået min plads, da jeg afmeldte mig - og han havde allerede lavet en intern aftale med Jens Fricke (og iøvrigt ikke har betalt endnu). Dette betyder for mig, at selv om der er en ny person, som tilmelder sig, så står jeg stadig med en plads, som jeg ikke skal bruge Banghead
DortheK.

Til top
Andersen Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Medlem siden: 01.03.13
Land: CPH.
Beskeder: 8
  Citér Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16.10.17 kl. 22:29
Hej jeg er ny i klubben og vil lige høre om der bliver nogen tur hvor vi køre efter roadbook ?

Er der endeligt nogen der køre over brogen til Sverige så kunne vi måske mødes ved lufthavnen  ved McDonald's ved ikke lige hvad tid det skulle være1304

Til top
Jesper Kick Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Medlem siden: 15.04.04
Land: DK 2800
Beskeder: 552
  Citér Jesper Kick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17.10.17 kl. 14:44
Citat: Andersen

Hej jeg er ny i klubben og vil lige høre om der bliver nogen tur hvor vi køre efter roadbook ?

Hej Andersen
Vi forsøger at holde emnerne rene, dvs at der ikke står om alt muligt andet end det emnet handler om, så
venligst opret nyt emne i f.eks. http://www.tenere.dk/forumnew/forum_topics.asp?FID=30 
pft
Til top
Andersen Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Citér Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17.10.17 kl. 21:03

Hej Andersen
Vi forsøger at holde emnerne rene, dvs at der ikke står om alt muligt andet end det emnet handler om, så
venligst opret nyt emne i f.eks. http://www.tenere.dk/forumnew/forum_topics.asp?FID=30 
pft

Undskyld mig. var det ikke det den tråd var til ? der er en del andre spurt til end til turen.Afro
Til top
Andersen Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Citér Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17.10.17 kl. 21:04

Hej Andersen
pft

Undskyld mig. var det ikke det den tråd var til ? der er en del andre spurt til end til turen m.m.Afro
Til top
T. Brun Se Drop Down
Bestyrelsen
Bestyrelsen

Medlem siden: 02.04.06
Land: DK 3230
Beskeder: 508
  Citér T. Brun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18.10.17 kl. 06:11
Det er helt korrekt, jeg tror ikke Jesper har set, at du skal med på turen Biggrin

Jeg studsede også over indlægget.
Hvis man ikke lige ved, at du skal med på turen, så kan det læses som

Hej, jeg er ny, bliver der kørt nogen ture? Biggrin

Thomas
Rather dead and cool, than alive and uncool
KTM 525 EXC
Til top
Per C. Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Medlem siden: 13.09.13
Land: Denmark
Beskeder: 389
  Citér Per C. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18.10.17 kl. 10:09
:lurk
Til top
Mogens Nordberg Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 26.11.12
Land: DK 3480
Beskeder: 53
  Citér Mogens Nordberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18.10.17 kl. 15:37
Hvornår på dagen skal vi mødes på Preem tanken?
Mvh Mogens Nordberg
Yamaha XT600E 2000
KTM 450 EXC 2004
Tidligere XT350 tilbage i 90'erne ..
Til top
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Citér Rasmus skjoldman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18.10.17 kl. 16:37
Ja det begynder at kilde i maven. 😉
Til top
TKD Medlem....
TKD Medlem....

Citér Johnny Norrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: i går kl. 09:46
Vi skal lige have de sidste ting på plads, så meldes der ud med tider osv...
BACK IN BLACK ;-)
Til top
 Besvar Besvar     Skift til mobilversion Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down