Formand
Jesper Madsen
Ténéré Klub Danmarks logo Næstformand
Dorte Petermuss

Forum Start Forum Start >Blandet >Køb og salg
  Aktive emner Aktive emner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Alu dørkplade til støtteben

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
PH1972 Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 25.07.17
Land: 2730
Status: Offline
Beskeder: 38
  Citér PH1972 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: S: Alu dørkplade til støtteben
    Sendt: 16.08.17 kl. 21:21
Kære muddermaskinebetvinger. :)

Jeg kom til at tænke på, at der af og til er "skrot" afklip af aluminium 3/5 dørkplade på min arbejdsplads (3/5 betyder plade er 3mm tyk og med tåre 5mm tyk). 

Kunne der være interesse for at det bliver klippet ud i firkanter som så kan bruges som underlag for støttebenet når man parkerer i blødt område?

Kom med ideer om størrelser og facon, så prøver jeg at lave det.

Pris. HI-5 og et smil.

evt. porto betales af dig.

Man lever så længe man lærer... :)
Til top
John B Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 16.01.15
Beskeder: 33
  Citér John B Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20.08.17 kl. 10:03
Det var ellers god stil! Jeg tænker 10x10cm og med lidt afrundet hjørner. Hvis der ikke er nogen interesseret kun jeg da godt aftage nogen stykker ( vil give dem som gave som tak fordi du køre offroad :) og vil gerne betale for din tid hvis vil lave 4 til mig
Til top
PH1972 Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 25.07.17
Land: 2730
Beskeder: 38
  Citér PH1972 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20.08.17 kl. 10:35
Citat: John B

Det var ellers god stil! Jeg tænker 10x10cm og med lidt afrundet hjørner. Hvis der ikke er nogen interesseret kun jeg da godt aftage nogen stykker ( vil give dem som gave som tak fordi du køre offroad :) og vil gerne betale for din tid hvis vil lave 4 til mig

Det kan godt lade sig gøre, har sendt dig en privat besked for videre aftale :)
Man lever så længe man lærer... :)
Til top
 Besvar Besvar     Skift til mobilversion Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down