Formand
Jesper Madsen
Ténéré Klub Danmarks logo Næstformand
Dorte Petermuss

Forum Start Forum Start >Blandet >Løst og fast
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Mens jeg venter...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mens jeg venter...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
PH1972 Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 25.07.17
Land: 2730
Status: Offline
Beskeder: 25
  Citér PH1972 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mens jeg venter...
    Sendt: 12.08.17 kl. 09:28
Åh altså, den der ventetid.

Jeg har det som en lille dreng der venter på juleaften for at pakke det der BRIO tog ud der behændigt blev krydset af i BR kataloget flere måneder forud.

I løbet af ventetiden (ok vil godt afsløre, at jeg ikke er gravid) må jeg jo tilegne mig viden og suge på andres erfaringer om alt der handler om offroad / adventure / enduro kørsel i flade DK og resten af verden. Fora bliver læst, videoer bliver slugt som var det lune pandekager og salgsannoncer bliver pløjet igennem mens hagesmækken tager det værste savl...

Nåh, men status qou er at jeg sælger min nuværende MC (Suzuki GS 650 E ´83) når sæsonen 2017 er ved at ende. De kroner jeg får for den bliver starten på en opsparing til et bedre brugt jern der forhåbentlig kan fragte kæresten og mig til nærmeste isbutik uden nyreskader eller nærdødsoplevelser ved moderat svingning.

Markedet er jo stadig enormt i forhold til mærker, modeller og årgange. MEN med hjælp fra nogle meget kyndige medlemmer her i TKD er jeg kommet frem til at det nok bliver noget hen ad...... (trommehvirvel) Honda XL 600 V Transalp i pæn stand. 

Jeg var så heldig at få lov til at trille en mindre tur på en Africa Twin og for h.... hvor sidder man godt på sådan en. Den styrede jo som en varm kniv gennem økologisk smør på trods af knolde på bagdækket og minimalt lufttryk i fordækket. VROOOOM og gearene var så bløde og nøjagtige at det var fantastisk at prøve.
Dog er den lige til den tunge side som første gangs knallert for mit vedkommende, hvis jeg har lidt ambitioner om at køre rundt i sandkassen en dag.

Og så glæder jeg mig rigtig meget til arrangementet i Høvelte den 30/9, hvor der kan kigges og spørges. :)

Nåh men tilbage til videoer, jeg er kommet til Australien og kan ikke lade være med at grine af kommentarerne fra ham der laver denne serie. :)

Rigtig god weekend til dig og dine, og må dine dæk for evigt blive beskidte.

BRAAAAAAAAAAAAAP

Man lever så længe man lærer... :)
Til top
 Besvar Besvar     Skift til mobilversion Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down