Formand
Jesper Madsen
Ténéré Klub Danmarks logo Næstformand
Dorte Petermuss

Forum Start Forum Start >Arrangementer >Tur beretninger
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Fredagsgrus 4/8
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fredagsgrus 4/8

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
XT Bandit Se Drop Down
Bestyrelsen
Bestyrelsen

Medlem siden: 01.06.11
Land: Dk 4040
Status: Offline
Beskeder: 242
  Citér XT Bandit Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fredagsgrus 4/8
    Sendt: 07.08.17 kl. 20:01
En stor tak til Jan og Gert for at gøre fridag til en god tur i det svenske til - den anden Jan hoppede fra.. Aftalte at vi tog op imod lunnahoj skulle lige have overstået noget motorvej også ellers derud vejret var godt på det tidspunkt gode grusveje og dejligt selvskab. Men når man nu har lagt de samme spor men i forskellige farver så skal det jo gå lidt gal - vi kørte hurtig flere gange på samme spor eller krydset det samme spor forskelligesteder så måtte Jan overtage og vi fandt et god sted og spise frokost Derefter prøvede vi eller jeg og komme op mod Hasselholm men kørte hurtig alt for meget vej /asfalt og lige pludselig gik tiden og vejret tog til meget til - så meget at det er første gang i mine mange år på mc ALDRIG har været ude for sådan et regnvejr det var helt vildt flere biler holdet ind til siden eller satte hastigheden ned Men offroader sætter jo ikke farten ned heller ikke selvom man kører på knopper og crossdæk foran
Lige pludseligt holdte der 3 våde smølfer i Helsingborg ved færgelejet og solen skinnende så kan det ikke blive bedre tak en god tur
(sætter lige et par billeder på imorgen )
Kim XT Bandit
Yamaha XT 600E årgang 2000
Yamaha XT 660X årgang 2007
Proud member of Thuhej dreamteam 2012
Til top
Jesper Kick Se Drop Down
Admin-gruppen
Admin-gruppen

Medlem siden: 15.04.04
Land: DK 2800
Status: Offline
Beskeder: 543
  Citér Jesper Kick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09.08.17 kl. 13:41
Tak for beretningen glæder mig til billederne.Afro
Til top
 Besvar Besvar     Skift til mobilversion Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down