Formand
Jesper Madsen
Ténéré Klub Danmarks logo Næstformand
Dorte Petermuss

Forum Start Forum Start >Arrangementer >Arrangements diskussion
  Aktive emner Aktive emner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Find en MC eller en generalforsamling.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
Steen B Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 02.10.08
Land: DK 2640
Status: Offline
Beskeder: 84
  Citér Steen B Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Find en MC eller en generalforsamling.
    Sendt: 17.10.15 kl. 21:13
Steen
DR 550 SE
GSXR600 til den lukkede afdeling
BMWk100 EML konebåd
Til top
Erik S. Knudsen Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 27.06.11
Land: DK 4000
Beskeder: 43
  Citér Erik S. Knudsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17.10.15 kl. 21:28
Hej Steen
Tak for en fin guidet tur i det grønne ( alt incl.)
Jeg tror jeg var lige så imponeret af mudderchopperen fra Das Vaterland,
som dig, du fik da sat den og hele selskabet på en opgave som vi sent vil glemme. :-)))
Også tak til bestyrelsen for det fine arrangement og det gode arbejde
samt tak til jer andre for godt selskab
Erik
Mvh.Erik knudsen
    BMW R80GS
Til top
Steen B Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Citér Steen B Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17.10.15 kl. 21:56
Hej Erik, jeg er meget imponeret over alt det du gjorde for mig,tak. Jeg er ved at skrive på pc men jeg kan pludselig ikke logge på mere. Jeg prøver igen imorgen
dag skulle der være generalforsamling for Tenere klubben. Det er et must for mig at være med til. Først offroad på Antvorskov kaserne, og derefter generalforsamling med tilhørende stegt flæsk ad libitum. Det kan man ikke sige nej til når man bor herover på djævleøen.
Det startede godt en kort information fra formanden(jesper) sammen med morgenkaffe. Kør ikke alene og brug ikke endurosporet, og ellers fri leg. Det er vel ikke så svært. Jeg kørte i røven af et par andre, og så tænkte jeg at jeg skal da lige prøve den vej der, den ser da spændende ud. Det gik også meget godt, i 2 minutter hvorefter jeg satte dyngen fast i en diskret vandpyt. De knopper på dækkene er stærkt opreklameret.

Nå cyklen blev lagt ned på venstre side, og jeg kunne få baghjulet næste fri af vandet, men da jeg gik foran forhjulet sank jeg i til midt på livet, og måtte bruge min mc til hale mig op med, da det virkede bundløst.

Nå en halv times gang tilbage til kaffeteltet, hvor jeg fik en kop kaffe, og mange der tilbød deres hjælp.  Så et par stroppe blev fundet frem og Erik lovede at agere chauffør, og så var det bare derudaf. Jeg blev meget overrasket over hvordan det store tunge stykke jern kunne køre med to på. Men jeg fik bare af vide at det ikke var cyklen men chaufføren det kom an på. Bimmeren blev vandkølet nogle gange og et par gange gjorde vi brug af underlige afstignings metoder. Erik han tog det hele i stiv arm, men det store spørgsmål var: hvor er den Suzuki. Jammen der stod nogle træer og var en vandhul øøøøøøøøøøøøhhhh.
Nå vi kørte tilbage og spiste frokost Grill pølser og brød med kaffe og sodavand. Engang imellem ved jeg ikke rigtig om det er en gourmet klub eller offroad klub.

Nå Kort blev studeret og mine pejlemærker blev prøvet at plotte ind uden held. Så op på cyklen igen først bag på Dorte, og bagefter Erik hvor vi ledte videre.

Der var mange sjove afstigninger og nogle sjove påstigninger, eller hvad det nu var. Men til alt held kom der nogen der havde set den, vi var vist ikke så langt der fra, men vi skulle tilbage til kaffeteltet for ellers kendte han ikke vejen dertil. Erik min efterhånden hårdt prøvede makker kørte tilbage til startpunktet med indlagte akrobatiske øvelser. Ved kaffeteltet ventede en stor flok hvor Erik og jeg fulgte efter i den retning de andre var kørt. Vi udviklede vor team building, og det fungerede bare. Da vi endelig så cyklen var den omgivet af hjælpsomme folk der gjorde alt for at hive den op

Tja den var et eller andet sted her og det så sådan her ud da jeg kom

Så jeg kom lige i rette tid til at sætte mig op og køre videre som intet var hændt.

På den måde havde jeg fået aktiveret hele klubben i en ny leg der hed mcjagt eller noget lign. Det var en helt utrolig hjælpsom der var hos alle. Tak for det.

Jeg måtte lige køre forbi portvagten og fortælle den var fundet.

Da jeg kom til kaffetelten blev jeg mødt med intet mindre end en stående ovation. Fantatisk intet mindre,

Så afsted til generalforsamling på det lokale transportcenter. Alle punkter blev klappet igennem, og der var kun et punkt som bestyrelsen skulle tage sig sammen med. Det var brug nogle flere penge, herligt herligt, sikke en stemning og alt forløb konstruktivt.

Bagefter var der så stegt flæsk med persillesovs, det faldt på et tørt sted, efter dagens strabadser.

Tak til alle dem der hjalp og var overbærende over for mig, og mine tosserier.

Men en fantastisk indsats fra alle fremmødte med at hjælpe mig med min gamle dynge. Nu er den blevet stillet uvasket hjemme i skammekrogen.

Og Erik jeg troede du kørte i sådan noget mudder hver dag med den kampvogn sådan virkede det på mig

Steen
DR 550 SE
BMWk100 EML konebåd
Til top
Prins Peter Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 21.08.12
Land: 6840 Oksbøl
Beskeder: 107
  Citér Prins Peter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18.10.15 kl. 07:31
Fantastisk god historie, illustreret på bedste vis, hvor summen af indholdet kan koges ned til det primære, sammenhold og hjælpsomhed, når vi kører rundt ude i den skønne natur.

Jeg har oplevet lignende de gange jeg har været med, og det er herligt at deltage i arrangementer, når man er med i sådan en flok.

bmwenliGSt
Peter

aka www.BikeAdvenTurist.com
Til top
Valentin Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 13.05.15
Beskeder: 12
  Citér Valentin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18.10.15 kl. 09:34
Hej Steen,
Fin beskrivelse af dages strabadser
Dejligt endelig at komme på banen igen og få lidt mudder på støvler og maskine. Da jeg fortalte om den forsvundne MC var den eneste kommentar fra knægten - " der er da koordinater på billeder " !!!
Har lige googlet det og fandt denne adresse

http://nyhederne.tv2.dk/guide/ups-dine-mobilbilleder-afslører-hvor-du-er

Det må vi huske næste gang, hvis man kan se det på selve telefonen :-)
Til top
Steen B Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Citér Steen B Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18.10.15 kl. 12:19
Tak Valentin

Jeg har prøvet og det virker, så næste gang så bliver den let at finde igen.Banghead

Tak for hjælpen, det er den slags små fif der betyder noget.

Hilsen Steen
Steen
DR 550 SE
BMWk100 EML konebåd
Til top
Rasmus Knudsen Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Medlem siden: 29.05.11
Land: DK 4330
Beskeder: 8
  Citér Rasmus Knudsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18.10.15 kl. 16:44
Ha ha fin beskrivelse!! -ser ud til at i har hygget jer!! Clap
"Orange feeling" wanabee...
Til top
petermuss Se Drop Down
Næstformand
Næstformand

Medlem siden: 28.11.10
Land: 2960
Beskeder: 157
  Citér petermuss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19.10.15 kl. 17:29
Super beretning Steen. Og hermed er så Ténéré klubbens nye leg til generalforsamlinger "Find en motorcykel" indført. Det er kun et spørgsmål om hvem der er lige så venlig som Steen, at stille mc til rådighed, … og bestemt imponerende at køre så mudret off-road med passager.. Erik! Min lille Honda magtede ikke en muddermand på bagsædet ret langt i de dybe huller men sjovt var det

Dorte
… nu med Yamaha 600TTR
Til top
 Besvar Besvar     Skift til mobilversion Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down