Formand
Jesper Madsen
Ténéré Klub Danmarks logo Næstformand
Dorte Petermuss

Forum Start Forum Start >Tekniske spørgsmål >Tøj og oppakning
  Aktive emner Aktive emner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

erfaringer med Leatt C-frame Knee braces ??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
cjs Se Drop Down
Registreret gæst
Registreret gæst

Medlem siden: 18.08.14
Land: DK 3540
Status: Offline
Beskeder: 1
  Citér cjs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: erfaringer med Leatt C-frame Knee braces ??
    Sendt: 18.02.15 kl. 10:55
Som overskriften antyder ... er der nogen, der har gjort sig erfaringer med Leatts C-frame Knee braces ?

Jeg synes, at idéen med kun at have et udvendigt "led" lyder rigtigt fin ... men da jeg er på den nye side i knee-brace brug, kunne jeg godt tænke mig at høre fra de erfarne :-)

/C
Til top
overvandet Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Medlem siden: 24.04.17
Land: DK 4791
Beskeder: 6
  Citér overvandet Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26.02.18 kl. 21:31
ja de er rigtig fine, købte dem pro carbon modellen ret billigt gennem motoin.de . selvom der kun er et led på ydersiden af knæet er de konstrueret således at de også beskytter indersiden af knæet. (nogen er ikke interesseret i det da de føler de mangler kontrol med cyklen når der klemmes om tanken)
Til top
Peter K Se Drop Down
TKD medlem
TKD medlem

Medlem siden: 28.01.17
Beskeder: 7
  Citér Peter K Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05.03.18 kl. 10:01
Jeg har et par som jeg har brugt både til enduro og på den store, når de først er justeret ind kan man have dem på i dagevis uden at tænke over det.

Har ikke crash testet dem, men de virker lidt mere solide end det mit knæ er bygget af.
Til top
 Besvar Besvar     Skift til mobilversion Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down